• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Tärning6

Mina vader har oxå blivit större på grund av all vetska de e ju sjukt men men de e väll så de e

• 3barnsmor35

Ok, mina lår är väl som min midja var förr {#lang_emotions_yell}

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Tärning6
    Svar på #1622
    Mina lår e däremot inte såp mycke större men dem e stora så så fort bebis har ploppat ut så ska jag börja röra på mig mer å såna saker å börja gå ner i vikt
  • 3barnsmor35

Jag går bara upp, struman och medicinerna ställer till det
    Idag har jag insett att jag har en ny period i graviditeten; illamående, sugen, hungrig, illamående.
    Jobbigt! Klöks himla lätt igen också *suck* Nu ska man ju må bra, eller? *morr*

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • skrattmaja

även jag sällar mig till skaran som gillar body butter, trots att jaginte har kliande mage eller så..men det är lite vardagslyx i alla fall, så härligt, tycler även om apotkets olive serie!

när det gäller amningsbh köpte jag en i slutet av grav förra gången på en mammaaffär för att ha i början, även unlägg fr imse vimse dvs tyg, wiledas har jag inte spanat in men ska udnersökas för jag känner igen detta med att det går igenom på natten, jag la en bit plastadfrotté likande material i min säng så att det inte skulle gå till madrassen i alla fall! fungerade hur bra som helst!
    köpte ett par till sedan när mjölprod hade satabiliserats och visst de är dyra men jag tyckte att det var värt det för man var ju lite extra utsatt i det området och jag tyckte det var värt att hitt abea. även jag tycker om dessa fr apoteket, hade de udner natt o när man bara var hemma!

tickilina, skönt att flytt är överstökad men packa nu inte upp för många lådor i taget!!

ang solarieum så känner även jag också bara till detta med pigmentförändringar så jag fuskar lite med bodylotiion med tanning effekt, fick inte några pigmentföränd förra grav när jag anv det men det kansk einte heller är bra egentligen... men lite fåfäng är man ju allt!

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • kicki08

Näe alltså... Jag kan ju inte påstå att jag känner mig sexig nuförtiden direkt... Det här vätskan som sätter sig på låren och arslet är inte sådär jättetilltalande i mina ögon. Däremot verkar sambon gilla mig precis som förut
    Det är med magen. Jag tror nog det går att få tillbaka en hyfsat platt mage. Inte såklart precis som den såg ut innan man fick barn. Men i hyfsad form. En kompis till mig har fått 4 pojkar och hon har jättefin kropp. Men hon har ju fått kämpa tillbaka den då. Det är så man får göra.
    När man är klar med allt barnafödande får man ta tag i det.

• LakeHill

Jo man växer överallt nu känns det som. Man lär ju inte komma i några vanliga kläder på ett långt tag efter förlossningen. Fick köpa ett par nya jeans förra sommaren efter förra förlossningen men förmodlingen är de för små i sommar...

• kicki08

Jag som hatat lössittande byxor och tröjor förut. ÄLSKAR för stora kläder nu Allrahelst byxor. Köpte två storlekar för stora sånna här mamma pösbrallor häromdagen. SÅÅÅÅ sköna :-d

• Kkarin

Jag känner mig enorm när jag går om kring i mina härliga mysbyxor. Med stor mage och stor rumpa hänger byxorna rakt ner från största stället på båda. Och varför växer rumpan? Det är väl inte där bebis ligger?

• tekannan

Här är en till som har sin bästa vän i Body butter!!
    Magen kliar en del och det är sååå skönt att smörja! Men det jag är mest besvärad av är mina kliande bröstvårtor som är snustorra!! Smörjer dem fler ggr om dagen... Är det ngn som har bra tips på smörj till bröstvårtor??

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!