• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • 3barnsmor35

Ny magbild hos mig =)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Smulan87

*Kollar*

3barnsmor35 skrev 2009-03-05 21:54:28 följande:
    Ny magbild hos mig =)
    BF 11Juni 2009
  • 3barnsmor35
    bebek skrev 2009-03-05 21:08:19 följande:
    ja jag hade en aning att det var något sådant. Låter inte som något man önskar sig i julklapp, skönt att du är bättre, kan man bli helt "frisk" från struma eller är det något man lär sig leva med och lindras av livslång medicinering? 
    Man måste medicinera resten av livet...men hey - det kan jag ta! Bara jag slipper må så kasst som innan så
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bebek

jag har handlat bebisklädet idag förresten :D
    två söta bodys med nalle på, en "sovpåse" och en liten hjälmmössa. kändes lite pirrigt gå omkring där bland bäbiskläderna. köpte stuvtyger också tänkte sy ett litet lapptäcke till vagnen, kanske blir en kall sommar vem vet...

har ni några matnojjor? eller några andra nojjor. Jag älskar att lukta på klor har jag kommit på mig själv. o syrliga bär o frukter.

• frukarlssonn
    bebek skrev 2009-03-05 22:12:11 följande:
    jag har handlat bebisklädet idag förresten :D två söta bodys med nalle på, en "sovpåse" och en liten hjälmmössa. kändes lite pirrigt gå omkring där bland bäbiskläderna. köpte stuvtyger också tänkte sy ett litet lapptäcke till vagnen, kanske blir en kall sommar vem vet... har ni några matnojjor? eller några andra nojjor. Jag älskar att lukta på klor har jag kommit på mig själv. o syrliga bär o frukter.
    Va mysigt Jag känner mig helt lyrisk när jag går runt o tittar på barnkläder, kan inte fatta att jag snart ska köpa till en egen bebis, blir ju nästan tårögd när jag går omkring där

Inga matnojor alls än så länge iaf.
  • bebek
    Marinero skrev 2009-03-05 22:15:30 följande:
    Va mysigt Jag känner mig helt lyrisk när jag går runt o tittar på barnkläder, kan inte fatta att jag snart ska köpa till en egen bebis, blir ju nästan tårögd när jag går omkring där Inga matnojor alls än så länge iaf.
    ja, man blir lite salig ibland när man kommer på tanken att det är sant att man snart kommer sitta i soffan och snoosa sin egen bebis på huvudet!
  • frukarlssonn
    bebek skrev 2009-03-05 22:36:03 följande:
    ja, man blir lite salig ibland när man kommer på tanken att det är sant att man snart kommer sitta i soffan och snoosa sin egen bebis på huvudet!
    *längtar* Ska bli spännande här i tråden till sommaren och läsa vad alla får och hur det går med de små liven.
  • bebek
    Marinero skrev 2009-03-05 22:38:32 följande:
    *längtar* Ska bli spännande här i tråden till sommaren och läsa vad alla får och hur det går med de små liven.
    ja och se alla bebisbilder:D

nu börjar en bra film på kanal 4!
  • frukarlssonn
    bebek skrev 2009-03-05 22:46:21 följande:
    ja och se alla bebisbilder:D nu börjar en bra film på kanal 4!
    Ja verkligen!!
  • Pian80

Jag tycker fortfaradne att det känns så overkligt att det kommer att bo en bebis hos oss om fyra månader. Får inte in det i huvudet, trots att barnvagn och barnstol finns hemma och väntar. Har köpt lite kläder också, men det känns ändå inte verkligt!

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!