• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bebek
    Daisyduck skrev 2009-01-18 20:01:49 följande:
    Katta86----> Någon som har fått sammandragningar ännu? Jag har fått det 2 ggr, helt "oprovocerat", men de har inte gjort ont.
    Ne inga sammandragningar vad jag vet...  däremot kan det kännas ibland  som om livmodern knölat ihop sig och jag vill sträcka ut magen... som träningsvärk..
    och ibland känns det tvärtom att om jag vrider på mig som om jag sträcker livmodern som när man sträcker en muskel...
  • 3barnsmor35
    Smulan87 skrev 2009-01-18 20:08:30 följande:
    Någon som kan hänvisa mig till en enkel sida där som säljer nappflaskor i glas? :)
    Eller kolla hos de vanliga hovleverantörerna babyproffsen o babyland
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Smulan87

till mig menar du? ^^ ska man söka på eng el svenska?

ModernaModern skrev 2009-01-18 20:09:03 följande:
    Sök på google är mitt tips!
    BF 11Juni 2009
  • bebek
    ModernaModern skrev 2009-01-18 20:06:56 följande:
    Träffade en tjej idag som gjort 17 insemeneringar tillsammans med sin partner för att kunna få det som de längtar efter mest, en bebis..men det lyckas inte.Det får en att inse hur lyckligt lottat man är som kan bli gravid på det vanliga sättet...
    ohh.. ja faktiskt.. måste vara väldigt svårt...

jag tog ut min p-stav, inte haft mens på nästan 4 år och vart på smällen en månad efter, doktorn bara gapa, han trodde det skulle ta ca 1 år
    man är lyckligt lottad faktiskt, kanns nästan lite orättvist när man hör talas om par som aldrig lyckats...
  • Katta86
    Nej jag blir nog inte sjuk men maken var nyss inne och spydde också.. Kul.. Har man gått i tre månader och väntat på att UL dagen ska komma så får man säkert vänta flera veckor till! Så surt! Och så kan jag inte låta bli att vara sur på maken heller!
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Tickollina

I dag blev jag tokig....skulle köpa mamma tröjer på HM.....gick därifrån utan en enda. De tror verkligen att man vill ha urringat när man är gravid. Det har jag inte ens till vardags i vanliga fall då jag arbetar som lärare. Nej det fick bli POP.

• Daisyduck

Katta86---> Han förtjänar att sova på soffan inatt

• bebek
    Katta86 :

Hm... om du låter bli att mata honom och springer ner till apoteket vid öppning och köper något stoppande..   i egypten om man vart sjuk så fick man en tablett, slog nog ut varenda bakterie för efter någon timme var man som ny igen.. kanske har någon kvar...

Annars får du bädda ner honom och hoppas på det bästa

(man får vara sur/arg ibland.. det behöver inte vara personligt....)

• Smulan87

ska minsann göra de! :D

3barnsmor35 skrev 2009-01-18 20:10:13 följande:
    Eller kolla hos de vanliga hovleverantörerna babyproffsen o babyland
    BF 11Juni 2009
  • 3barnsmor35
    Tickollina skrev 2009-01-18 20:18:32 följande:
    I dag blev jag tokig....skulle köpa mamma tröjer på HM.....gick därifrån utan en enda. De tror verkligen att man vill ha urringat när man är gravid. Det har jag inte ens till vardags i vanliga fall då jag arbetar som lärare. Nej det fick bli POP.
    Tips är att ha ett microfiberlinne under, blir inte så svettigt tycker jag och då slipper man urringningen. Speciellt nu när man har såna jättelökar!
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!