Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
faktiskt :)
bebek skrev 2009-01-20 16:51:40 följande:
jag skulle också vilja ha en vagga, fast jag har kollat mera på den varianten som numera också kallas vagga utan att vara en vacker gammal trävagga.
nämligen knoppavaggan - någon som har erfarenhet av den??
I dag kunde jag inte hålla plånboken i styr längre och köpte första kläderna till bebis! Så söta små kläder! Vill att det ska bli juli nu!!
Daisyduck skrev 2009-01-20 18:20:52 följande:
Tjejer jag behöver lite råd. Tydligen fick jag pengarna tidigare denna månad än jag brukar och därför har vi råd att köpa barnvagn imorgon (finns en som är nedsatt, är inte säkert den är kvar imorgon, ännu mindre säkert att den är kvar senare) men vi har inte varit på UL. Vi vet alltså inte hur det är ställt med barnet. Skulle ni chansa? Är vagnen vi letat efter och den är nedsatt med halva priset. Kan inte läsa mig till hurvida man får lämna tillbaka vagnen om något händer med barnet, men någon kanske vet vad babyproffsen har för policy?
Hur skulle ni gjort? Skulle ni chansa att vagnen är kvar eller köpa den innan UL?
hyperballad skrev 2009-01-20 23:26:45 följande: