• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bebek

modernamodern: har jag helt fel om jag tror du har en förkärlek till 70-tals mode? :D haha
     Hittade en bild på en 70-tals vagn och de är riktigt vackra!

(Såg en riktigt snygg marinblå på blocket till bra pris, men du kanske redan hittat en.. oh vi bor ju kanske i olika län)

• chesa

Var på UL igår och det var heeelt otroligt! Det lilla livet mådde jättebra och var helt normal. Den låg inte still många sekunder utan sparkade och rörde sig hela tiden! Blev framflyttad 5 dagar men det känns lugnt, bf 25 juni. BM kunde inte se några tecken på att det skulle vara en pojke utan med största sannolikhet så har väntar vi en liten flicka!

• ModernaModern

bebek skrev 2009-01-20 09:41:49 följande:

modernamodern: har jag helt fel om jag tror du har en förkärlek till 70-tals mode? :D haha Hittade en bild på en 70-tals vagn och de är riktigt vackra! (Såg en riktigt snygg marinblå på blocket till bra pris, men du kanske redan hittat en.. oh vi bor ju kanske i olika län)
    Du hr lärt känna mig bra på den här korta tiden min vän*haha*
    Jag ÄLSKAR 70-tal, starka färger och mycket blommor*ler*
    Visa mig vagnen, visa mig kvinna...vill ha vill ha vill ha....
  • LakeHill

Smulan87 skrev 2009-01-19 13:57:04 följande:

är det bara jag som fått ont i naveln? asså den blir ju mer och mer obefintlig, men de gör ont ibland i den, haha!
    Hade jag i förra grav, minns inte i vilket skede jag fick det, men det var när magen började växa ordentligt, det spände jättemycket över naveln och det kändes som om bebbens fot var där hela tiden på insidan så att det spände ännu mer.
  • LakeHill

Kunde knappt röra vid naveln då, ska jag tillägga, den var sååå öm.

• bebek
    ModernaModern skrev 2009-01-20 12:54:57 följande:
    bebek skrev 2009-01-20 09:41:49 följande: Du hr lärt känna mig bra på den här korta tiden min vän*haha*Jag ÄLSKAR 70-tal, starka färger och mycket blommor*ler*Visa mig vagnen, visa mig kvinna...vill ha vill ha vill ha....
    Haha tyvärr fanns den blå inte kvar :(
    men den här var söt också, lite romantisk sommarvagn

http://www.blocket.se/vi/19861376.htm?ca=9_s

http://www.blocket.se/vi/19802364.htm?ca=9_s

Kolla på blocket barnartiklar och sök på retro, finns ganska många fräna vagnar!

Jag har vart lite sugen på att köpa en gammal trävagga, tycker de ser så mysiga ut!
    typ en http://www.blocket.se/vi/19836234.htm?ca=9_s
  • Smulan87

Jag har en gammal trävagga som min pappa byggde till mig :) den ska vi ha dom första månadenra, sedan blri det en spjällis :)

bebek skrev 2009-01-20 16:51:40 följande:
    Haha tyvärr fanns den blå inte kvar :( men den här var söt också, lite romantisk sommarvagn www.blocket.se/vi/19861376.htm?ca=9_s www.blocket.se/vi/19802364.htm?ca=9_s Kolla på blocket barnartiklar och sök på retro, finns ganska många fräna vagnar! Jag har vart lite sugen på att köpa en gammal trävagga, tycker de ser så mysiga ut! typ en www.blocket.se/vi/19836234.htm?ca=9_s
    BF 11Juni 2009
  • bebek
    Smulan87 skrev 2009-01-20 17:50:23 följande:
    Jag har en gammal trävagga som min pappa byggde till mig :) den ska vi ha dom första månadenra, sedan blri det en spjällis :)
    OH! lyllos dig:D  ja man kan ju inte ha dem alltför länge.. men de är ju så fina..
  • Daisyduck

Burr... säg inte så... jag har ett ärr i naveln från titthålskirurgin jag gjorde ca ett halvår innan jag blev gravid...

LakeHill skrev 2009-01-20 15:01:19 följande:
    Kunde knappt röra vid naveln då, ska jag tillägga, den var sååå öm.
  • MissMurrig

Min sambos pappa byggde en vagga till honom som vi ska ha i bebis-rummet eller vardagsrummet, som extra säng. Men vi ska ha min gamla spjälsäng i sovrummet som den vanliga sängen. Vaggan är nämligen i "hund-nivå", och vill inte att min hund ska få för sig, när bebisen sover, att den är smutsig och måste slickas ren

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!