Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
modernamodern: har jag helt fel om jag tror du har en förkärlek till 70-tals mode? :D haha
Hittade en bild på en 70-tals vagn och de är riktigt vackra!
(Såg en riktigt snygg marinblå på blocket till bra pris, men du kanske redan hittat en.. oh vi bor ju kanske i olika län)
Var på UL igår och det var heeelt otroligt! Det lilla livet mådde jättebra och var helt normal. Den låg inte still många sekunder utan sparkade och rörde sig hela tiden! Blev framflyttad 5 dagar men det känns lugnt, bf 25 juni. BM kunde inte se några tecken på att det skulle vara en pojke utan med största sannolikhet så har väntar vi en liten flicka!
bebek skrev 2009-01-20 09:41:49 följande:
Smulan87 skrev 2009-01-19 13:57:04 följande:
Kunde knappt röra vid naveln då, ska jag tillägga, den var sååå öm.
Jag har en gammal trävagga som min pappa byggde till mig :) den ska vi ha dom första månadenra, sedan blri det en spjällis :)
Burr... säg inte så... jag har ett ärr i naveln från titthålskirurgin jag gjorde ca ett halvår innan jag blev gravid...
Min sambos pappa byggde en vagga till honom som vi ska ha i bebis-rummet eller vardagsrummet, som extra säng. Men vi ska ha min gamla spjälsäng i sovrummet som den vanliga sängen. Vaggan är nämligen i "hund-nivå", och vill inte att min hund ska få för sig, när bebisen sover, att den är smutsig och måste slickas ren