• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Katta86

Hur som helst måste det ju vara bättre att dom har en varsin? Större chans att inte den ena snor all näring?

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Tickollina
    Katta86 skrev 2009-01-18 21:44:38 följande:
    Hur som helst måste det ju vara bättre att dom har en varsin? Större chans att inte den ena snor all näring?
    Japp det sa hon och man slipper att de trasslar in sig i varandras navelsträngar
  • bebek

ahh men hursomhelst ska du ha tvillingar! :D
    jag tycker det är ascoolt... om man får säga så...

• Tickollina
    bebek skrev 2009-01-18 21:52:44 följande:
    ahh men hursomhelst ska du ha tvillingar! :Djag tycker det är ascoolt... om man får säga så...
    självklart får du säga det =)
  • ModernaModern

Om 30 minuter ska jag till tandläkaren..hatar hatar hatar det..jag har världens ångest och har hellre en förlossning än att gå till doktor Peter...blää...
    Rotfyllning är det som gäller...tänk på mig...

• kicki08

Tickollina: Ska du ha tvillingar!! Va skoj! Grattis. Fick du veta det på ul eller visste du det tidigare?

• Jackass
    ModernaModern skrev 2009-01-19 09:25:16 följande:
    Om 30 minuter ska jag till tandläkaren..hatar hatar hatar det..jag har världens ångest och har hellre en förlossning än att gå till doktor Peter...blää... Rotfyllning är det som gäller...tänk på mig...
    Lider med dig och tänker på dig. Hoppas allt går bra. Tandläkaren är aldrig skoj.
    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3barnsmor35
    ModernaModern skrev 2009-01-19 09:25:16 följande:
    Om 30 minuter ska jag till tandläkaren..hatar hatar hatar det..jag har världens ångest och har hellre en förlossning än att gå till doktor Peter...blää...Rotfyllning är det som gäller...tänk på mig...
    Uscha...lycka till!
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Veronica83

Det sägs ju att bebisen blir som en kamin för mamman och att hon kommer att vara väldigt varm av sig under graviditeten, men jag fryser som vanligt. Hade varit skönt att få vara lite varm.
    Någon här inne som blivit varmare sedan graviditetens början?

• Jackass
    Veronica83 skrev 2009-01-19 10:10:21 följande:
    Det sägs ju att bebisen blir som en kamin för mamman och att hon kommer att vara väldigt varm av sig under graviditeten, men jag fryser som vanligt. Hade varit skönt att få vara lite varm. Någon här inne som blivit varmare sedan graviditetens början?
    O ja! är som ett ånglok numera tycker jag . Älskar kylan som är ute nu. Mina händer är supervarma likaså mina fötter. Tur för alla frusna patienter jag tar hand om. De kommenterar hela tiden vilka varma händer jag har . Förra graviiditeten så sov jag utan täcke på slutet medan sambon låg med nästan 2 stycken då . Dottern föddes i februari.
    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!