• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bebek

men vi har en såndär handduksvärmare fastmonterad över toaletten.
    När jag blir stor o bygger ett eget hus, oj vilket stort badrum jag ska göra! :D

o vad händer denna rara helg då?

• Pian80

Linda 89 skrev 2009-03-19 20:00:07 följande:

Var hos barnmorskan idag, lillen sov så gott men efter att barnmorskan var klar med att ta sf-måttet så hade den vaknat och när vi skulle lyssna på hjärtljuden så protesterade den genom att sparka bort apparaten. Hon försökte att lyssna ett bra tag men när ungen inte gav med sig utan fortsatte sparka så gav hon upp =P.Men det var inget fel på hjärtljuden på ungen, det som var fel på mig var att mitt HB låg på 113 så blev att gå och köpa järntabletter som jag ska börja äta nu =/.
    En envis unge . Trist att äta järntabletter, jag har sluppit hittills och hoppas att det förblir så.
  • Pian80
    bebek skrev 2009-03-20 08:24:32 följande:
    men vi har en såndär handduksvärmare fastmonterad över toaletten.När jag blir stor o bygger ett eget hus, oj vilket stort badrum jag ska göra! :Do vad händer denna rara helg då?
    Jag ska åka till Ullared i helgen. Antar att det blir lite bebisshopping, kanske kan man hitta något till blivande mamman också .

Ang. skötbord så tänker vi bara lägga en skötbädd på bänken vi har i tvättstugan. Det är bra höjd på den och nära till tvätthon om det behövs .
  • bebek

ullared! inte dåligt!:) dit skulle jag också vilja åka, vart i sverigeland bor du?

• kicki08

Är 31 år och har aldrig i hela mitt liv varit i Ullared. Måste nog åka dit nån gång känner jag. Men har en känsla att jag knappast får med mig sambon dit

Nått så jävulskt skönt att det är fredag. Ikväll ska jag baka lite bullar om jag orkar, annars blir det slappa

Imorgon kommer mina föräldrar och hälsar på. Vi ska träffas på valbo köpcentrum och strosa lite. Sen äta lunch där. Sen åker vi vidare hem till oss och umgås lite och äter middag

• bebek

men piano vi är ju nästan grannar ju:D ska du åka buss ned? hoho har tänkt tanken, men bussresan skrämmer mig lite...

• Pian80
    bebek skrev 2009-03-20 08:46:19 följande:
    ullared! inte dåligt!:) dit skulle jag också vilja åka, vart i sverigeland bor du?
    Västerås, så det blir en bit att åka . Mellanlandar hos svärisarna i Katrineholm och sen åker jag vidare därifrån imorgon.
  • LakeHill

I helgen blir det städning o visning av lägenheten, vi har den till försäljning. När vi fått den såld ska vi börja bygga hus.

• Linda 89
    Pian80 skrev 2009-03-20 08:31:30 följande:
    Linda 89 skrev 2009-03-19 20:00:07 följande:
    En envis unge . Trist att äta järntabletter, jag har sluppit hittills och hoppas att det förblir så.
    Haha ja =P. Åh lyllos dig, jag trodde jag skulle klara mig, men nej nej så blev det inte =/. Men vad ska man göra? =P.

Min storasyster sket i att äta sina järntabletter för att hon blev hård i magen, men det är väl inte bra för ungen om man inte äter dem ?
  • Pian80
    bebek skrev 2009-03-20 08:49:39 följande:
    men piano vi är ju nästan grannar ju:D ska du åka buss ned? hoho har tänkt tanken, men bussresan skrämmer mig lite...
    Nope, inte buss. Volvo tydligen . Jag är inte så förtjust i kollektiva bussresor.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!