Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
men vi har en såndär handduksvärmare fastmonterad över toaletten.
När jag blir stor o bygger ett eget hus, oj vilket stort badrum jag ska göra! :D
o vad händer denna rara helg då?
Linda 89 skrev 2009-03-19 20:00:07 följande:
ullared! inte dåligt!:) dit skulle jag också vilja åka, vart i sverigeland bor du?
Är 31 år och har aldrig i hela mitt liv varit i Ullared. Måste nog åka dit nån gång känner jag. Men har en känsla att jag knappast får med mig sambon dit
Nått så jävulskt skönt att det är fredag. Ikväll ska jag baka lite bullar om jag orkar, annars blir det slappa
Imorgon kommer mina föräldrar och hälsar på. Vi ska träffas på valbo köpcentrum och strosa lite. Sen äta lunch där. Sen åker vi vidare hem till oss och umgås lite och äter middag
men piano vi är ju nästan grannar ju:D ska du åka buss ned? hoho har tänkt tanken, men bussresan skrämmer mig lite...
I helgen blir det städning o visning av lägenheten, vi har den till försäljning. När vi fått den såld ska vi börja bygga hus.