Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Sambon kan styra temperamentet mer nu men kan bara helt plötsligt explodera när han fått nog, och då kan röstläget höjas lite här med.
Här är det skötbordet/byrån vi fastnat för.
www.jysk.se/359/362/3628100/a/catalog
Vi har kollar runt på massor olika modeller och tycker denna är bäst. De flesta som byråer med skötbord får man antingen ställa en bit ifrån väggen (när man har skivan på för att använda det som skötbord), eller så sticker skivan ut långt framför och skymmer liksom lådorna! Men jysks modell tycker jag är suupersmart och ge mycket förvaringsutrymme! Så det är ett tips!
Vår toa är också väldigt liten. Men jag skaffade (fick av brorsan) när vår första skulle komma ett sånt där skötbord som sitter fast skruvad i väggen som man fäller upp. Den satte vi ovanför toaletten. Det funkade superbra tycker jag.
ja, man kan ju säkert hitta något mer orginellt för flera tusenlappar till, om man vill det:D
mysare
vart hitta du det? tänkte på ett sånt jag har sånt jäkla trångt badrum att vi inte fick plats med det vi hitta, som var ganska brett. Måste ha över badkaret då, o det kanske iofs inte är så praktiskt när man duschat....