• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Pian80

Ja FL är både bra och dåligt . Ibland hittar man för mycket som man inte vill veta.

• hyperballad
    Marinero skrev 2009-03-19 12:07:42 följande:
    Åh va skönt att höra. Jo tack, jag tycker fl är kanonbra, men vissa stunder har man ångrat att man upptäckte fl överhuvudtaget när man läser hemskheter och haft sina oroliga perioder. Men för det mesta är fl bara positivt för mig, som sådana här trådar där man väntar på nåt underbart och "prata" med andra i samma situation Värst tyckte jag det va när jag va nygravid och oroade mig sjukt mkt för mf/ma. Men så är det nog för många.
    precis man läser om alla som förlorar sina barn o ser dessa rubriker om missfall o blir super orolig. det var det jag menade med att fl skrämmer upp en.

sedan skulle jag ju aldrig klara mig utan dessa längta trådarna!
  • frukarlssonn
    hyperballad skrev 2009-03-19 14:21:16 följande:
    precis man läser om alla som förlorar sina barn o ser dessa rubriker om missfall o blir super orolig. det var det jag menade med att fl skrämmer upp en.sedan skulle jag ju aldrig klara mig utan dessa längta trådarna!
    Exakt! Tur att det positiva överväger det negativa {#lang_emotions_sunny}
  • hyperballad
    Marinero skrev 2009-03-19 14:32:51 följande:
    Exakt! Tur att det positiva överväger det negativa
    precis!
    sambon brukar säga till mig att om jag läser hemskheter så kommer han att ta datorn från mig
  • frukarlssonn
    hyperballad skrev 2009-03-19 14:40:56 följande:
    precis!sambon brukar säga till mig att om jag läser hemskheter så kommer han att ta datorn från mig
    Samma här Eller, ja, han har inte boksavligen gjort det än, men det är nära måbnga ggr, han blir arg om jag läser negativt.

Förresten fick brev från fk nu. Jag är beviljad hp!!!! *så lycklig* {#lang_emotions_sunny} 
  • Pian80
    Marinero skrev 2009-03-19 14:44:25 följande:
    Samma här Eller, ja, han har inte boksavligen gjort det än, men det är nära måbnga ggr, han blir arg om jag läser negativt.Förresten fick brev från fk nu. Jag är beviljad hp!!!! *så lycklig*  
    Grattis! Åh vad skönt det måste kännas.
  • hyperballad
    Samma här Eller, ja, han har inte boksavligen gjort det än, men det är nära måbnga ggr, han blir arg om jag läser negativt. Förresten fick brev från fk nu. Jag är beviljad hp!!!! *så lycklig*  
    åh grattis!!!
    gud vad bra!!
  • 3barnsmor35

Skönt! Grattis =)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • chesa
    Samma här Eller, ja, han har inte boksavligen gjort det än, men det är nära måbnga ggr, han blir arg om jag läser negativt.Förresten fick brev från fk nu. Jag är beviljad hp!!!! *så lycklig*  
    Grattis! Min chef har ääääntligen börjat fylla i pappret om omplacering så jag hoppas på att få iväg ansökan på måndag! Oroar mig såå hela tiden! Hur lång tid tog det innan du fick beskedet? Vad jobbar du med?
  • bebek

vad skönt chanell! du blev inte den första som vart omplacerad till en biljettlucka:D

chesa
    för mig tog det ca två veckor att få svar efter jag skickat in omplaceringspapper

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!