Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
skrattmajja: oh ja det var ingen dålig idé faktiskt! önskar man vore duktig på att måla fina bokstäver och texta, kalligrafera heter det va?
Lakehill & chanell: oh vad spännande med hus! Vi har också börjat spana lite smått, men det får nog vänta ett litet tag, måste se vart "affärerna" hamnar först, har kikat lite nedåt i sverige mot säsongställen. Men samtidigt så är det ju bra köp och bygg tider, kluvet det där.
Ja tänk vad skönt med en altan och gräsmatta! gott doftande blommor och en liten babypool där det kan plaskas runt medans grillen fixar fileerna och de egenodlade tomaterna plockas ner i salladen..... *drömmer mig bort*
Jag har också fått åderbråck där nere... Jo det gör ont satan.
Ang. skötbord till sonen hade vi en skiva klädd med tyg (så inte skötbädden glider) uppe på tvättmaskinen i badrummet och skötbädden uppe på. Tvättmaskinen var lite liten så med skivan blev det lagom. Skulle först skruva fast med gångjärn bak så vi kunde fälla upp och ner (för att komma åt tvättmedelsfack), men det blev aldrig av så det blev att skjuta ut tvättmaskinen från väggen en liten bit. Perfekt! Blir nog lika nu igen, har inte plats för något skötbord.
Visst jag hade mer än gärna haft ett mer "riktigt" skötbord men vi har helt enkelt inte plats. Det var inte den optimala lösningen, men det var den som funkade bäst. Vi bor tyvärr lika trångt nu. Vad gör man liksom... ![]()
näe precis, tycker att det är en jättebra lösning när man har liten plats.
näe nu är det lets dance o pizza som gäller.
ha en trevlig kväll tjejer!
hallå känner igen många här....hur många juni trådar finns det???
visvte inte om denna
kul att se ny ansikten!!!
kan man inte ha en stor tråd där alla juni mammor kan snacka???