• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • idolf

Fick tips från bm om att ligga mycket när jag kommer hem från jobbet, med en kudde under rumpan.
    Kram tillbaka du!

3barnsmor35 skrev 2009-03-20 20:19:35 följande:
    Så in i h-e... kram till dig!
  • 3barnsmor35
    idolf skrev 2009-03-20 20:21:53 följande:
    Fick tips från bm om att ligga mycket när jag kommer hem från jobbet, med en kudde under rumpan. Kram tillbaka du! 3barnsmor35 skrev 2009-03-20 20:19:35 följande:

Mmm, försöker det, men här blir det inte så mkt till vila innan barnen lagt sig, så det är ju fullt sjå 06-20 på kvällarna. NU ligger jag ner dock
    kram
    hyperballad skrev 2009-03-20 20:21:02 följande:
    usch stackars er låter inte alls niice! nu är det dags för lets dance o pizza - tjohooooo ha en trevlig kväll tjejer!
    Detsamma vännen!
    kram
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • idolf
    3barnsmor35 skrev 2009-03-20 20:26:07 följande:
     Mmm, försöker det, men här blir det inte så mkt till vila innan barnen lagt sig, så det är ju fullt sjå 06-20 på kvällarna. NU ligger jag ner dock kram
    Men det är ju alltid något Kram
  • 3barnsmor35

Yep =)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Linda 89

MissMurrig: Såg att du har BF dagen efter mig =P.

• Smulan87

hemkommen från jobbet NYSS :S

BF 11Juni 2009
  • frukarlssonn
    MissMurrig skrev 2009-03-20 22:14:50 följande:
    Har lagt in lite nya magbilder i galleriet om någon vill se
    Fin mage

Idag ska jag gå på turmässan med en kompis. Det lustiga var att hon frågade mig i torsdags om jag ville gå med henne. En timma senare får jag ett sms att hon fick två gratisbiljetter till turmässan när hon provkörde en bil på Volvo

Usch vad jobbigt det är att promenera ibland. Jag får jättelätt sammandragningar så jag måste dra ner på tempot nästan direkt. Och det drar i ligamenten, aj... men det är ju positivt för bebben växer man får se det så
  • Smulan87

uuu, den växer ju så de knakar ;>

MissMurrig skrev 2009-03-20 22:14:50 följande:
    Har lagt in lite nya magbilder i galleriet om någon vill se
    BF 11Juni 2009
  • bebek

miss murrig: fin du är, och vilken söt tröja du stickat!

det borde finnas ett duschmunstycke som man stänger av och på vattnet på själva munstycket. eller det kanske finns? någon som sett något?

Jag var på fest en inflyttningdfest en liten stund igår, det kändes ungefär som att gå in på ett sönderslaget systembolag, lukta lika gott. och sen alla snacks, ostbågar, snacks, nötter, man är lite känslig nu har jag märkt. Hade svårt att hällas rödvin i början på grav på jobbet, men däremot whiskey kunde jag tjyvsniffa lite på.

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!