Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
LakeHill
Lycka till! Spänande att bygga hus! Vet ni hurdant ni vill ha? Vi hade också tänkt bygga, men det sket sig så vi köpte ett hus byggt 91 istället.
Linda89
Har hört att många blir kass i magen av järntabletter, så det är nog väldigt vanligt.
Pian80 : Okej, jo men är det inte bättre med att stå ut med att vara hård i magen än att sluta äta dem och ha dåligt HB?
jo både mamman och bärnet mår nog bättre av hård mage än lågt hb.
Hade 98 i värde så jag äter också.. och fyfan vad pigg och glad jag känner mig!
men inte magen förstås, men de säger nog inte åt en att äta järn för att jävlas.
Man får dricka mycket vatten och röra på sig. lite morgonkaffe på tom mage kan sätta igång den trögaste tarm också:)
Fyfan måste moppa igen, för tredje gången, golvet är helt strävt av slipdamm..
Såg att ni pratade om Ullared tidigare. Jag bor i Luleå men jag kommer från Falkenberg, så jag ska skicka mina föräldrar att shoppa baby-stuff till mig. Pian80, du kan väl tipsa lite om vad som är prisvärt att köpa.
Linda89
Jo, det håller jag helt med om. Var så jag menade fast jag inte riktigt fick till en fullständig mening
.
Kkarin
Visst! Jag tipsar på måndag när jag är tillbaka.
Pian80: Japp, det ska bli spännande, längtar så att få komma igång, så hoppas att vi hittar köpare av lägenheten i helgen!
Vi har bestämt oss för Trivselhus, men har bytt flera gånger mellan olika modeller, så få se vilket det blir när vi kommer igång. Det är ju en prisfråga också. Men om vi kan komma igång nu medan kronan är låg kan vi spara en hel del då vi beställer huset från Sverige. Dessutom är ju räntorna låga nu. Enda problemet är att vi inte vet om vi får ut det priset på lägenheten vi vill ha.
spännande bebek med möblering av barnrum.
när jag väntade johanna letade jag fin barnbyrå men hittade inte ngt jag ville ha, lsutade med att jag laserade o lackade en gammalträfärgad byrå i vitt och köpte fina knoppar som nallar.
så nu har vi inhandlat en billig byrå på ikea obehandlad som ska behandlas på likande sätt
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/75305709
skötbord är trixigt, vi har nu ett som står på badkaret och det fungear superbra! bara att fälla upp när man ska bada! duscha går att gröra vid sidan om och bara att flytta på själva skötbädde, har även en skötbädd i tvättstugan!
viktigaste är ju att man har ngt som fungerar smidigt för man anv det ju en hel del!
vi ska tapetsera det blviande barnrummet i påsk så det känns bra o efter det kan man ju börja tvätta o damma av sängen och montera ihop den igen!
ang järntabletter så har jag börjat med en ny sort som är brustabelettter, det var maken som hittat dessa som nyhet på appoteket , dock kan ja ginte hitta dem på apotekets produktguide! de smakar apelsin o jag tycker att de är lite smidigare att ta!
ett tips bara!
låter trevligt med ullaredsbesök, själv ska jag njuta av en ledig helg, mina föräldrar kommer o hälsar på udner moromndagen och på södnag ska vi nog greja lite hemma i huset... kanske börja med byrå etc...
Bebek: Okej, jo dem flesta äter nog järntabletter =P.
Pian80: Haha okej =P.