Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
chanelll: Jag är också kissnödig typ hela tiden och blir så irriterad efter att jäktat till toaletten och det typ bara kommer några droppar. Men jag slipper ju snart det =P.
Bebisar är ju olika. Mitt första barn var mycket lugnare än bebisen jag har i magen nu.
Konstaterade just att jag har 97 dagar kvar! Känns som att jag fortfarande kommer att hinna bli farligt tjock...
Själv har jag bara 78 dagar kvar, längtar efter ungen och vill att tiden ska gå snabbare =).
80 dagar kvar! :D
chanell: min bebis bökar mest med nuförtiden, som om det försöker vända sig, om den sparkar är det ofta någon väriktiad sköning mot revben eller slak mot kissblåsan. beror väl lite på hur den ligger hur man känner. Förr var det en liten puffspark, nu trycks en hel rumpa ut på ena sidan:)
ja bara man kännes livstecken kan man nog vara lugn:) har också en liten actionhjälte där inne! Men roligt nog kan den vara i full färd med akrobatiska övningar men när mamma eller pappa pratar eller viss musik spelas så blir det coollugnt, det rör sig mest när det är tyst!
ja oroa dig inte, alla är ju olika.
jag har hört att så länge man känner något varje dag så ska man inte oroa sig.
FL kan ju ge den modigaste hjärtflimmer ![]()