• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Smulan87
    har nya magbilder jag med, och en där ni får ser framifrån mina bristningar, tror fasen jag är den som fått mest :P haha
    BF 11Juni 2009
  • 3barnsmor35
    bebek skrev 2009-03-21 10:42:35 följande:
    miss murrig: fin du är, och vilken söt tröja du stickat! det borde finnas ett duschmunstycke som man stänger av och på vattnet på själva munstycket. eller det kanske finns? någon som sett något? Jag var på fest en inflyttningdfest en liten stund igår, det kändes ungefär som att gå in på ett sönderslaget systembolag, lukta lika gott. och sen alla snacks, ostbågar, snacks, nötter, man är lite känslig nu har jag märkt. Hade svårt att hällas rödvin i början på grav på jobbet, men däremot whiskey kunde jag tjyvsniffa lite på.
    Finns på biltema! =) 79 kr eller ngt...
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bebek

äre sant! :D tänkte en sådan kan vara kanoners när man kommer hem från bb...

• 3barnsmor35

Yep!

www.biltema.se/Archive%5CProduct_images%5C86%5CSmall%5C86-442_s.jpg

29 kr till och med...

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • 3barnsmor35
    Vattensparventil
    För montering mellan duschslang och handtag. Nu kan du på ett enkelt sätt stänga av vattnet under tiden du tvålar in dig och sedan sätta på det igen med bibehållen temperatur och vattenflöde. Med on/off och flödeskontroll. Tillverkad av plast. Passar alla typer av duschhandtag med 1/2"-anslutning.
  • MissMurrig
    Smulan87 skrev 2009-03-21 10:36:50 följande:
    uuu, den växer ju så de knakar ;>
    Smulan87 skrev 2009-03-21 10:44:47 följande:
    har nya magbilder jag med, och en där ni får ser framifrån mina bristningar, tror fasen jag är den som fått mest :P haha
    Jo, jag får höra jämt att det ser ut att vara dags, men den är större från sidan sett, än framifrån, har inte lagt på mig alls i sidan. Har faktiskt inte fått några bristningar, kanske ska tacka min gamla tjockis-tid för det... lite extra mjuk och lös hud
    bebek skrev 2009-03-21 10:42:35 följande:
    miss murrig: fin du är, och vilken söt tröja du stickat!
    Tack, det är roligt att sticka till den lille, går mycket fortare än att sticka till en vuxen!
  • bebek

ja kram på dig mama bean, pecis en sådan jag tänkte på!

Kul och se hur er andras magar växer:D
    smulan87, bristningarna bleknar och blir mindre synliga med tiden, vet folk som haft massor och några sommrar efter så har det knappt märkts!

• LakeHill
    bebek skrev 2009-03-20 15:27:38 följande:
    skrattmajja: oh ja det var ingen dålig idé faktiskt! önskar man vore duktig på att måla fina bokstäver och texta, kalligrafera heter det va?Lakehill & chanell: oh vad spännande med hus! Vi har också börjat spana lite smått, men det får nog vänta ett litet tag, måste se vart "affärerna" hamnar först, har kikat lite nedåt i sverige mot säsongställen. Men samtidigt så är det ju bra köp och bygg tider, kluvet det där.Ja tänk vad skönt med en altan och gräsmatta! gott doftande blommor och en liten babypool där det kan plaskas runt medans grillen fixar fileerna och de egenodlade tomaterna plockas ner i salladen..... *drömmer mig bort*
    Mmmm, man vill ju flytta in på en gång när du målar upp det så mysigt!
  • LakeHill
    WilliamNellyJamie skrev 2009-03-20 20:18:10 följande:
    hallå känner igen många här....hur många juni trådar finns det???visvte inte om dennakul att se ny ansikten!!!kan man inte ha en stor tråd där alla juni mammor kan snacka???
    Jo det verkar finnas flera stycken. Jag hänger på två juni-trådar samt en "mitten-av-juni-tråd" men det finns säkert fler. Det går säkert att samordna, men det kräver väl att någon ska orka ta tag i det
  • ploppen
    LakeHill skrev 2009-03-21 15:26:29 följande:
    Mmmm, man vill ju flytta in på en gång när du målar upp det så mysigt!
    Jag med! Nu har här torkat upp såpass att det är lönt för grävskopemannen att komma, så snart kanske vår trädgård kommer att vara en grus- och jordplan istället för en grus- och jordplan med jordhögar och vattenhål. Skulle vara roligt att få det gjort i vår, för som det är nu är det lite väl spännande att ha barn ute och leka - vattenhålen är absolut för djupa för en tvååring. Tomaterna och blommorna och det där andra är det nog ingen risk att vi hinner få klart till i sommar tyvärr...
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!