• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • hyperballad
    bebek skrev 2009-03-19 20:02:16 följande:
    ja nu är det bara att skrubba.... men jag har jättefina väggar:D hoppas de tar vardagsrummet på måndag nu! men hall, kök och barn/syrum är jättefräscha nu! Nästa vecka blir det att köpa skötbord och barnbyra, tavla o lite sådant och inreda barn/sykammaren:D
    åh vad härligt, saknar ett bebisrum här hemma.
    vi har bara en tvåa, iof en stor (85kvm) men iaf. skulle gärna haft ett barnrum...
  • Tickollina

Bebek: Har du hittat någon barnbyrå som du vill ha? Jag är oxå på jakt efter en

• chesa

Vi beställde ett skötbord idag! Det blir ett från Jysk, fredrik heter det. Det är superfint med tre lådor under och fack på sidorna! Det retliga är bara att när vi var och kollade på det i januari så kostade det 200 kr mindre än vad den gjorde nu. Men då tyckte jag att det var lite väl tidigt att köpa det! Dumt!

• längtan09
    chesa skrev 2009-03-19 20:18:34 följande:
    Vi beställde ett skötbord idag! Det blir ett från Jysk, fredrik heter det. Det är superfint med tre lådor under och fack på sidorna! Det retliga är bara att när vi var och kollade på det i januari så kostade det 200 kr mindre än vad den gjorde nu. Men då tyckte jag att det var lite väl tidigt att köpa det! Dumt!
    Åh skulle också egentligen vilja ha ett skötbord men det får inte riktigt plats i lägenheten. Funderade på IKEAs ihopfällbara men det kändes inte stabilt nog. Blir en byrå i sovrummet med en skötbädd på, för vi behöver något att ha bebiskläderna i :)
  • chesa
    längtan09 skrev 2009-03-19 20:22:16 följande:
    Åh skulle också egentligen vilja ha ett skötbord men det får inte riktigt plats i lägenheten. Funderade på IKEAs ihopfällbara men det kändes inte stabilt nog. Blir en byrå i sovrummet med en skötbädd på, för vi behöver något att ha bebiskläderna i :)
    Det är en byrå med skötbord på som vi köpt! Vi har inte plats i badrummet för ett skötbord utan måste ha det i barnrummet. Vi behöver dessutom all förvaring vi kan få så lådorna är guld värda!
  • frukarlssonn
    hyperballad skrev 2009-03-19 19:57:55 följande:
    åh ja jag vet, man har verkligen det överrallt. min kära sambo tog död på vår dammsugare eftersom han var övertygad om att det gick att dammsuga in. jo men visst sa jag o förklarade att det inte alls gick o att man då inte kan reklamera den eftersom det är självförvållat. haha tror ni att han lyssnade?
    Äh du vet karlar Haha jag höll på att göra samma sak, fast när vi hade renoverat i köket lite. Blev arg på net o net som lurat på mig en sån värdelös dammsugare som börjaar krångla bara efter några veckor. Men sen öppnade jag och tittade inne i den och förstod att et nog inte är gjort för att dammsuga den sortens damm med Som tur va så hann jag aldrig paja dammsugarn utan slutade innan den började brinna typ. Så jag gjorde rent den och funkar än, puh {#lang_emotions_tongue_out}
  • frukarlssonn
    chesa skrev 2009-03-19 20:24:04 följande:
    Det är en byrå med skötbord på som vi köpt! Vi har inte plats i badrummet för ett skötbord utan måste ha det i barnrummet. Vi behöver dessutom all förvaring vi kan få så lådorna är guld värda!
    Sånt skötord skulle ag också vilja ha. Vi har heller inte plats i badrummet, men har en jättestor klädkammare som vi tänkte klämma in den i.
  • hyperballad
    Marinero skrev 2009-03-19 20:24:26 följande:
    Äh du vet karlar Haha jag höll på att göra samma sak, fast när vi hade renoverat i köket lite. Blev arg på net o net som lurat på mig en sån värdelös dammsugare som börjaar krångla bara efter några veckor. Men sen öppnade jag och tittade inne i den och förstod att et nog inte är gjort för att dammsuga den sortens damm med Som tur va så hann jag aldrig paja dammsugarn utan slutade innan den började brinna typ. Så jag gjorde rent den och funkar än, puh
    hihi det var tur det
    näe min älskade sambo är världens mest envisa människa, jag är också relativt envis...
    så man undrar ju hur pyret kommer att bli...
    sambon sa att ofta blir ju två fel ett rätt... haha så vi får hoppas att det tar ut vartannat {#lang_emotions_laughing}
  • bebek

tänkte köpa skötbord med inbyggd byra, byrå och en smal bokhylla med skåp från serien leksvik på ikea. Fast jag har sett en sådan söt barnbyra på en liten boutiqe med målade nallar på, men det kostade många lappar med många nollor på...

• frukarlssonn
    hyperballad skrev 2009-03-19 20:27:15 följande:
    hihi det var tur det näe min älskade sambo är världens mest envisa människa, jag är också relativt envis... så man undrar ju hur pyret kommer att bli... sambon sa att ofta blir ju två fel ett rätt... haha så vi får hoppas att det tar ut vartannat
    Hmmm ja, de får vi hoppas på då Jag är definitivt den mest envisa av oss två. Däremot har vi grymt hett temperament båda två, ja min sambo har lugnat ner sig, jag har väl inte direkt gjort det Får väl se hur det slutar.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!