Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag tror jag håller på att bli sjuk
Vaknade imorse och va jättetjock i halsen och kunde knappt svälja. Tittade i spegeln och såg någe vitt på ena halsmandeln.
började peta med en tops och fick bort som små kulor.. eller nått iallafall som var lite vitgrönt och som luktade äckelpäckel! JÄTTEILLA verkligen.
Fick bort så jag inte såg någe mer men nu på em tittade jag och hade lite kvar fortfarande.
Mysko... bara man inte håller på att få halsfluss eller någe tok :-S
Låter som halsfluss, onekligen...blir nog att ringa till VC imorgon vännen =(
kram
Jag kommer definitivt inte sakna jobbet
Jo det sociala kommer jag sakna, jag trivs ju väldigt bra. Men jag verkligen längtar efter att få bara hemma och inte behöva stressa och boka in alla måsten på mina lediga veckor. Sen har jag ju de här körkortet som jag hade tänkt ta innan bf, hur nu de ska gå...
Men jag kan ju trösta mig med att körningen gått väldigt bra de senaste gångerna.
Idag fyndade vi en spjälsäng på Jysk. Varken jag el sambon gillar Jysk speciellt mkt, men vi tänkte att de kostar ju inget att titta. Vi fick en säng för halva priset, alltså 500 spänn, om vi tog med oss den monterad och det va en liten skråma på den, som knappt syntes. Och jag ruskade på den ordentligt, och den kändes väldigt stabil. Eg ville de att vi tog med oss den direkt, men eftersom den inte fick plats i bilen så va de inga problem att hämta den i veckan.
Kicki08: hoppas du kryar på dig snabbt! Ont i halsen är ingen hit.
Jag kommer att sakna jobbet lite, speciellt att få lagad mat serverad varje dag, kafferaster och kollegor. Kunna gå på toa i lugn o ro...etc =)
Sånt som man inte uppskattar innan man får barn i princip =)))