Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
1 månad innan bör allt vara på plats, man vet aldrig vad som händer =)
Inkomstdeklaration, personlig
hmm.. sitter och funderar, kan man söka a-kassan man hade rätt till i efterhand? haha
de säger ju att om jag hade haft någon form av a-kassa skulle det vara ok. jag menar man får ju betala om man fått för mycket pengar från fk, betalar de då tillbaka till mig de pengar jag hade rätt till? haha.. ja man blir snurrig på det där..
men men, jag har ändå en underbar man. ett mirakel i magen, tak över huvudet och skor på fötterna!
vad gott med pannkakor:D
själv har jag bakat lantbröd!
hrm, o skatter hit o dit... skatteverket är värre än fk...
när brukar man få brev hem om man inte har e-leg?
ok.. tack! har nu varit inne och kikat...
bebek
har bara lite lätt läst om ditt problem här... lider med dig att du hamnar i skarven så. a-kassan har du väl bara rätt till om du är inskriven hos ams så det är nog där problemet ligger - att du inte skrev in dig. förstår din tanke att inte göra det eftersom du hade jobb på gång, men tyvärr är det så systemet fungerar - inga dagar får vara "sysslolösa". men du kan ju alltid kolla. det kan ju inte bli värre än vad det är just nu... eller?
skatteverket håller på med sina utskick, så de kommer säkert i dagarna...