Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag tycker vi alla emigrerar till LakeHill på åland!:)
Ny magbild idag v.30 (29+1)
blev väckt sex i morse av någon som dansa capoiera i magen och fortfarande håller på! men nu är det nog mera lite segare yoga sträckningar och försöka ordna mer space genom att sparka ut mammans revben.
Igårkväll var det sånt hallå i magen att jag började skratta, maken kände också på magen o bebin dansade samba därinne =)
Min bebis blir nog bibliotikarie när den blir stor för den vaknar bara när jag läser sagor för storebror/storasyster och då är det liv på bebisen..slutar jag läsa, slutar bebisen att sparka*haha*
ja, visst är det härligt!
tror jag verkligen kände en fot som trycktes ut i magen igår, kändes precis som en fot.
http://www.familjeliv.se/hem/bebek/gallery/phpdqobjq.jpg
¨
tror jag fått min första bristning igår också, på nederdelen av ryggen!?
och svanken/rumpan är helt prickig av blåmärken från akupunkturen
Eller ett knä, jag känner när min drar kroppen från sida till sida, läskigt.
Fin mage!
idag är jag seg, ringde min chef för att påminna om arbetsgivarintyget o enligt FK hade hon inte anmält mig till dem förrän idag så det var ju kul.
dvs jag får ingen lön imorgon o ingen sjukpenning eftersom jag måste fylla i ett papper från fk som de skulle skicka idag...
*trött på chefen*
tack, man blir ju så trött!
Jag och sambon kände igår hur en fot, hand eller vad det nu var som stack ut och drogs längs våra handflator
Kändes knäppt och sambon blev jätteglad för han har inte känt så mkt tidigare
kikar in och säger hej... har legat i sängen i 1½ dygn nu, vinterkräksjukan... är helt matt i kroppen, men det verkar iaf vara på bättringsvägen. hoppas bebben klarar det fint!