Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
När jag gick föräldrautbildningen förra gången så var det en tjej från försäkringskassan där och pratade en timme och jag var inte det minsta klokare efteråt! Jag tyckte att jag lärde mig mest genom att vara inne på mina sidor och titta runt och läsa en del och ringa och fråga om det var något..
Fast det är ju sån som jag är.. Lär mig alltid bäst av att upptäcka själv!
tål nog att funderas på, tack för länken ska kolla läget.
Det här med FK är jättesvårt att greppa, jag fattar inte allt ännu o detta är nr3 för mig.
Ett tips är att skaffa bankid o sköta allt på internet, annars drunknar man i blanketter!
kram Bönan
Oj, shit.. Man har ingen chans att hänga med i alla konversationer här när man jobbar hela dagarna och kvällarna och helgerna. Känner mig som en väldigt dålig blivande mamma när man läser och ser hur mycket alla tänker och läser om allt, donar, förbereder hemmet osv. Hinner knappt funderar på att jag är gravid ens. En vacker dag i juni har man plötsligt en bäbis att ta hand om och dessa 9 månader har bara susat förbi utan psykisk förberedelse över huvud taget. Hoppas att 2 veckors semester innan BF kan ge lite hålrum och tid för tankar och nedvarvning.
Det snöar här!!! FAN va deprimerad jag blir!! Det har varit vår hela veckan och nu bara ÖSER det ner snö!! Fy fan...
Det är sånna här tider man önskar man bodde längre ner i Sverige... Och inte halvvägs till Norrland.... (Gävle)
bäbis m skrev 2009-03-23 15:47:47 följande: