Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
bäbis m skrev 2009-03-23 15:47:47 följande:
jag hade som mål att jag skulle kunna arbeta terminen ut......tyvärr så fick jag kraftiga sammandragningar, så läkaren rådde mig att bli sjukskriven.
inte för att vara neggo på ngt vis men jag blev otroligt missnöjd på den där FK introduktionen jag var på när jag var gravid med Johanna!
jag o maken hade klurat lite innan, hittat till hemsidan och reggat oss och hade specifika frågor...
tog med dessa till mötet o denne tjej som höll i introt hänvisade mig o fler andra par till hemsidan... så jag var ritkigt upprörd.
kasnke ska man istället boka in samtal med handläggare så att man kan ta mer personliga frågor för det vilel de inte svara på udner träffen fastän personen som stälde frågan samtyckte!
själv blir jag ju arbetslös första maj och tänker vara arbetslös under maj-månad om det inte dimper ner ngt jobb, men det tror jag inte...jag har ju inte ansträngt mig att söka det blir om jag kan få några månaders förlängning på mitt nuvarande projekt (håller tummarna is myg att det kunde gå vägen)
name it sån här body vill jag ha, vill ha den i stlk 50! men VAR kan jag beställa dne? :(
images.tradera.com/216/78551216_1.jpg
har letat som en idiot!
Jag har vintersäsongsanställning och slutar mitt schema 19 april. Känns rätt skönt att blir arbetslös då :). Kommer väl jobba några dagar ibland om arbetsgivaren har nått "lagomt" jobb till mig, som inte är så tungt och krävande.
smulan87, jag vet att linus o lotta har name it kläder bla men jag vet ju inte om de har just denna body som du är på jakt efter, heter affären exit som säljer name it kläder också men jag vet inte om de har ngn webshop....
mysare, det låter ju bra tidsmässigt....
nu har jag hunnit med att träna lite aslappning o metnal träning inför förslossning... det är så skönt....
bäbis m, jag har ju bara fudnerat sista veckan, nu när avhandling är på tryck etc. hur går det för dig? hoppas att det rullar på som det ska.... själv har jag ju inte så bra handledare så det blir ju extra energikrävande då.....
Jag tror nämligen name it i stan då säljer sånna bodys, men jag tycker det är illa att de inte går att köpa online >.< det är så mycket smidigare >.<
smulan87, jo visst är det bra med online shopping.... men huvudsaken att du hittar den!
du får hålla oss uppdaterade!!!! viktigt att hitta de saker man tycker känns bra o rätt.