• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • skrattmaja
    WNJ, hoppas verkligen på att du får bra kontakt och att du kan reda ut vad som gäller, att leva i ovisshet är ju det jobbigaste som finns oavsett vad det gäller, då det handlar om ens barn är det ju än värre tycker jag.

smulan, hoppas att du fick kontakt med förlossningen och att du o magen mår bra!

ang journal så är våra också elektroniksa men jag får utskrift också, hade en papperskopia med mig till förlossning förra gången och jag får utskrift efter vart besök osm jag har i min mapp!
    Numret till förlo0ssning har vi redan i våra telefoner.... jag hade lite onbhagliga drömmar förra gångne och la in det i min mobil o äen makens o de ligger kvar o numret är itne ändrat!!!

bäbis m, inte kul att må illa, som sagt kan det bero på ditt höga tempo? att det är lite mkt hos dig just nu? har du möjlighet att ta det lite lungt en stund? vila eller bra en långsam prommis i vårvädret för att tömma skallen?
    skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • bäbis m

Hm, tyvärr så är det nog inte några tighta kläder som är orsaken i alla fall för jag har mina all time favorite byxor på mig som känns som mysbyxor nästan.

Kanske kan det vara press på tenta imorgon och två manuskript innan fredag. Vet inte. Det brukar främst vara magen som spökar när jag får det stressigt. En kort promenad skulle kanske sitta fint men just nu känner jag mig för snurrig för att våga gå ut och gå. Konstigt. Ska avvakta och se. Snart fika på jobbet så jag ska sätta mig där en liten stund och bara vara. Kanske hjälper det

• Smulan87

Ringde till FL igår, och dom sa att jag skulle ta en alvedon och vila lite och se om de gick över, och om jag inte hade ont eller blödde eller kände av att de värkade sammtidigt som de rann vatten så kunde jag avakta, och med tanke på att bebisen rörde sig som tusan så trodde hon inte de var något jag skulle oroa mig över, däremot så ville hon att jag skulle kontaka dom idag igen på EM och se om de finns någon annledning till att kolla upp de. Känner mig bättre idag dock! inte haft ont eller så alls, bara känt av lite foglossning i bäckenbenet.. !

BF 11Juni 2009
  • tekannan
    Pian80 skrev 2009-04-01 08:03:22 följande:
    Har ni journaler på papper hemma allihopa??? Börjar fundera på om det är något jag missat . Fast jag tror att de kör med elektroniska journaler här.
    Vi kör också digitala journaler där jag går, men min BM skriver ut alla sidor till mig så fort hon gjort ngn ändring. Så jag har dem både hemma och i datorsystemet.

bäbis m skrev 2009-04-01 09:29:42 följande:
    Fundering förresten. Idag känner jag mig snurrig/yr och mår rätt illa. Någon som känner igen det? Tips? Har druckit vatten och ätit en frukt emn det blir liksom inte bättre... Det som är en sådan underbar dag ute idag. Vill bara skina i kapp med solen känner jag!
    Så känner jag med varje dag... Vet inte alls vad det beror på!
    Smulan87 skrev 2009-04-01 10:03:15 följande:
    Ringde till FL igår, och dom sa att jag skulle ta en alvedon och vila lite och se om de gick över, och om jag inte hade ont eller blödde eller kände av att de värkade sammtidigt som de rann vatten så kunde jag avakta, och med tanke på att bebisen rörde sig som tusan så trodde hon inte de var något jag skulle oroa mig över, däremot så ville hon att jag skulle kontaka dom idag igen på EM och se om de finns någon annledning till att kolla upp de. Känner mig bättre idag dock! inte haft ont eller så alls, bara känt av lite foglossning i bäckenbenet.. !
    Vad skönt att det lugnade ner sig. Får hoppas det håller sig så ett tag till...
  • kicki08

Yippie!! Hemoforen har hjälpt! Hade 102 när jag var hos BM för två veckor sen. Idag hade jag 113 TJOHO

• Smulan87

grattis ;>

kicki08 skrev 2009-04-01 11:25:55 följande:
    Yippie!! Hemoforen har hjälpt! Hade 102 när jag var hos BM för två veckor sen. Idag hade jag 113 TJOHO
    BF 11Juni 2009
  • WilliamNellyJamie

ja hepatosen är utlöst pga grav och det är skit jobbigt jag har ätit i dag medicin i 1 v och de sa att det skulle hjälpa har haft helveta med klåda men det har bara blivit värre

men får veta i dag vad blodroven visar ska snart åka till spec mvc på sös (sthlm) sen i morgon ska jag ta prover för de andra problemet primär cmv och då får jag vänta 1 vecka på svar sen vet jag om jag kan göra fvp(inte för att jag vill men vill veta om hon är smittad)

ja men hoppas mitt bäcken bär mig nu ska jag ta tunnelb det är inte lätt med jäkla foglossning men en fin och soliga dag ute så det lättar humöret lite

ha en trevlig och solig dag alla{#lang_emotions_sunny}

Vi kommer få en tjej Juni -09
  • hyperballad

skönt att du mår bra idag smulan!

♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • bebek

WJN: usch låter inte inte roligt, inte så insatt på vad hepatos är, men jag hoppas det går bra och din bebis mår bra och inte är smittad.

smulan97, skönt att höra att du är okej iaf!

bäbism, ja jag blir yrslig konstant, tror inte det är något farligt, börjar det ringa i öronen och man får silverprickar för ögonen hjälper det att lägga sig på sidan en stund tycker jag.

har precis kommit hem från fot och ansiktsvård, vilken lyxstart på veckan jag haft va:)
    men det var så jädrans skönt, men vi fick ta några pauser jag kan inte ligga bakåtlutad så länge. men fotvård var totalt underbart!

• hyperballad
    bebek skrev 2009-04-01 11:59:41 följande:
    WJN: usch låter inte inte roligt, inte så insatt på vad hepatos är, men jag hoppas det går bra och din bebis mår bra och inte är smittad. smulan97, skönt att höra att du är okej iaf! bäbism, ja jag blir yrslig konstant, tror inte det är något farligt, börjar det ringa i öronen och man får silverprickar för ögonen hjälper det att lägga sig på sidan en stund tycker jag. har precis kommit hem från fot och ansiktsvård, vilken lyxstart på veckan jag haft va:) men det var så jädrans skönt, men vi fick ta några pauser jag kan inte ligga bakåtlutad så länge. men fotvård var totalt underbart!
    du din fuskare, precis - lyxstart på veckan... *avis*
    ♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!