Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Hm, tyvärr så är det nog inte några tighta kläder som är orsaken i alla fall för jag har mina all time favorite byxor på mig som känns som mysbyxor nästan.
Kanske kan det vara press på tenta imorgon och två manuskript innan fredag. Vet inte. Det brukar främst vara magen som spökar när jag får det stressigt. En kort promenad skulle kanske sitta fint men just nu känner jag mig för snurrig för att våga gå ut och gå. Konstigt. Ska avvakta och se. Snart fika på jobbet så jag ska sätta mig där en liten stund och bara vara. Kanske hjälper det
Ringde till FL igår, och dom sa att jag skulle ta en alvedon och vila lite och se om de gick över, och om jag inte hade ont eller blödde eller kände av att de värkade sammtidigt som de rann vatten så kunde jag avakta, och med tanke på att bebisen rörde sig som tusan så trodde hon inte de var något jag skulle oroa mig över, däremot så ville hon att jag skulle kontaka dom idag igen på EM och se om de finns någon annledning till att kolla upp de. Känner mig bättre idag dock! inte haft ont eller så alls, bara känt av lite foglossning i bäckenbenet.. !
Yippie!! Hemoforen har hjälpt! Hade 102 när jag var hos BM för två veckor sen. Idag hade jag 113
TJOHO
grattis ;>
ja hepatosen är utlöst pga grav och det är skit jobbigt jag har ätit i dag medicin i 1 v och de sa att det skulle hjälpa har haft helveta med klåda men det har bara blivit värre
men får veta i dag vad blodroven visar ska snart åka till spec mvc på sös (sthlm) sen i morgon ska jag ta prover för de andra problemet primär cmv och då får jag vänta 1 vecka på svar sen vet jag om jag kan göra fvp(inte för att jag vill men vill veta om hon är smittad)
ja men hoppas mitt bäcken bär mig nu ska jag ta tunnelb det är inte lätt med jäkla foglossning men en fin och soliga dag ute så det lättar humöret lite
ha en trevlig och solig dag alla
skönt att du mår bra idag smulan!
WJN: usch låter inte inte roligt, inte så insatt på vad hepatos är, men jag hoppas det går bra och din bebis mår bra och inte är smittad.
smulan97, skönt att höra att du är okej iaf!
bäbism, ja jag blir yrslig konstant, tror inte det är något farligt, börjar det ringa i öronen och man får silverprickar för ögonen hjälper det att lägga sig på sidan en stund tycker jag.
har precis kommit hem från fot och ansiktsvård, vilken lyxstart på veckan jag haft va:)
men det var så jädrans skönt, men vi fick ta några pauser jag kan inte ligga bakåtlutad så länge. men fotvård var totalt underbart!