• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Smulan87

okej, jag ska kolla där också :) tack endå! ska ringa och fråga vad dom säger :)

dagdrömmare skrev 2009-03-31 23:05:32 följande:
    0470 58 83 82 det borde stå i din journal också, glöm inte ta med den om du åker in
    BF 11Juni 2009
  • Pian80
    dagdrömmare skrev 2009-03-31 23:05:32 följande:
    0470 58 83 82 det borde stå i din journal också, glöm inte ta med den om du åker in
    Har ni journaler på papper hemma allihopa??? Börjar fundera på om det är något jag missat . Fast jag tror att de kör med elektroniska journaler här.
  • bebek

godmorgon kära blivande junimammor! vilket härligt vårväder idag!

undrar hur det gick för smulan.. hoppas allt är ok iaf.

pian8o, vissa har journaler hemma, men vissa, som jag, har digitala journaler. vet att köping och västerås har börjat med det, bara några få som får pappersmappar nu. rätt skönt för mig som åker mellan två städer:)

• kicki08

Smulan87: Hur har det gått för dig? Det lät inte bra alls det där... tror inte det är vanliga flytningar som rinner. Låter som att det läcker fostervatten.
    Hoppas du ringde. kram

• dagdrömmare

vi har pappersjournaler här men det är bra för man kan kolla alla värden hemma när man ska berätta för sambon och inte minns nått BM sa

Hoppas allt är bra med dig smulan

Idag ska vi på UL och kolla så att moderkakan har flyttat upp sig

• kicki08

WNJ: Skulle du få göra ett fvp igen pga det här viruset?
    När isåfall? Ovisheten skulle ta kål på mig Jag hoppas verkligen allt är bra med bebis därinne.
    kramar

• bäbis m

WilliamNellyJamie: har tyvärr aldrig heller hört talas om hepatos men måste läsa på känner jag. Är det någonting som brutit ut nu pga av förlossningen? Hoppas verkligen att du får gosa resultat av dina nya prover.

Hur är det med dig Smulan? Hoppas att du fick komma in till förlossningen på koll! Lät helt klart mer som fostervatten än flytningar om det är sådan mängder och lättrinnigt.

I Linköping är det också elektroniska journaler som gäller. På gott och ont eftersom man slipper ha koll på dem själv men också har svårare att ha koll på sig själv.

• bäbis m

Fundering förresten.
    Idag känner jag mig snurrig/yr och mår rätt illa. Någon som känner igen det? Tips? Har druckit vatten och ätit en frukt emn det blir liksom inte bättre...

Det som är en sådan underbar dag ute idag. Vill bara skina i kapp med solen känner jag!

• Pian80

bäbis m skrev 2009-04-01 09:29:42 följande:

Fundering förresten.Idag känner jag mig snurrig/yr och mår rätt illa. Någon som känner igen det? Tips? Har druckit vatten och ätit en frukt emn det blir liksom inte bättre...Det som är en sådan underbar dag ute idag. Vill bara skina i kapp med solen känner jag!
    Jag kände mig så när jag hade på mig ett par byxor som satt för tight utan att det egentligen kändes obehagligt om du förstår vad jag menar. Hoppas att det går över för dig.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!