Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
tärning, vad spännade med namn, själv tycker vi att det är så svårt med killnamn..... vi vet ju inte vem som bor i magen så vi vill ha några förslag av varje..... det hade vi förra gången också, jag tycker att tjejnamn är så mkt lättare men det kanske är för att man är tjej själv... sen vill man ju att det ska fungera med efternamet också...
Var till bm idag. Allt såg bra ut och kryp växer som han ska
Jag och min snart tvååriga son var och hälsade på min syster och hennes halvårsgamla dotter förra helgen. Bra för den blivande storebrorsan att få träna lite, tänkte jag. Problemet var bara att han gick in i en djup regression och skulle ligga på golvet på sin lilla kusins lekfilt och suga på hennes leksaker. Jag ser nu framflr mig hur jag kommer att ha två bebisar i sommar - en som väger 15 kg och en som väger tre kg.
jag kan säga att jag eller vi har haft jättesvårt med namn denna gång hade en massa kill namn så att det blev svårt sen när vi fick veta att det var en flicka då fick jag genast problem hade namn men de var kvar sen min förra och de kändes som det var tänkt till de barnet fast det blev en pojke så det känns fel på nåt sett
nu vill ja ha ett namn för när hon kommer och det kan ju vara snart så vill jag att hon har ett namn det känns viktigt oxå om det skulle hända nåt allvarligt då kan det känns skönt att inte ha ett namnlöst barn
men ja tyvärr är det inga jag har till 100% som jag gillar vad gör man jag har letat och letat och sambon är inte mycket till hjälp!!!!
ploppen,
jadu, det får du nog vara beredd på =)
Vi har oxå bestämt oss för namn till vår lilla grabb i magen
namn, mellannamn och efternamt
Nu kan han få komma ut
hihi
mellan namn har vi det blir samma som min dotter det är släkt namn och mamma heter det mormor gammelmormor och ännu fler
andra namn Astrid och bådas efternamn