• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Tärning6
    WilliamNellyJamie skrev 2009-04-01 21:51:17 följande:
    jag kan säga att jag eller vi har haft jättesvårt med namn denna gång hade en massa kill namn så att det blev svårt sen när vi fick veta att det var en flicka då fick jag genast problem hade namn men de var kvar sen min förra och de kändes som det var tänkt till de barnet fast det blev en pojke så det känns fel på nåt settnu vill ja ha ett namn för när hon kommer och det kan ju vara snart så vill jag att hon har ett namn det känns viktigt oxå om det skulle hända nåt allvarligt då kan det känns skönt att inte ha ett namnlöst barnmen ja tyvärr är det inga jag har till 100% som jag gillar vad gör man jag har letat och letat och sambon är inte mycket till hjälp!!!!
    hehe ja vi ahde ett tjejnamn men när vi visste att de skulle bli en kille fick jag genast namnångest å ja min man va inte heller så mycke till hjälphan sa bara de löser sig de e lång tid kvar de syns va de blir när han kommer ut haha
  • Tärning6

Men de e svårt de där me namn nu har vi alla namn klara hehe äntligen... E de nån som börjat packa bb väskan? De har jag

• Pian80
    bebek skrev 2009-04-02 10:57:45 följande:
    och ja, jag tycker det är dags för er andra nu att slänga ut lite nya magbilder!!nyfiken ju hur era små mirakel växer!
    Jag lägger upp mina på bloggen, orkar inte trixa både med FL och den . Här är från v 26, v 27 ligger kvar i kameran (är ju "bara" i v 28 nu).
  • Pian80
    Tärning6 skrev 2009-04-02 11:03:28 följande:
    Men de e svårt de där me namn nu har vi alla namn klara hehe äntligen... E de nån som börjat packa bb väskan? De har jag
    Nope. Jag har ju tre månader kvar .
  • Tärning6
    Pian80 skrev 2009-04-02 11:17:22 följande:
    Nope. Jag har ju tre månader kvar .
    oki ja jag har drygt 2,5 månad kvar
  • kicki08

neeee inte än ska han väl ploppa ut Jag har 2 månader kvar så.
    Jag tror inte bebis vill komma ut någe tidigare än förra gången. Så jag ställer väl in mig på V 39 och framåt

• kicki08

WNJ: Han ska heta Theo och Lauwrens i mellannamn efter sambons morfar som han stod väldigt nära
    Så Theo Lauwrens

• dagdrömmare

jag har inte packat väskan än men jag har tvättat och lagt fram en del som ska med. Har dessutom fixat så mamma har nyckel hit och välling till dottern ifall det skulle behöva passa henne akut efter dagis eller så

tänkte dock packa i helgen. Är ju i vecka 33 på söndag så det är ju inte långt kvar.

• tekannan
    dagdrömmare skrev 2009-04-02 11:28:58 följande:
    jag har inte packat väskan än men jag har tvättat och lagt fram en del som ska med. Har dessutom fixat så mamma har nyckel hit och välling till dottern ifall det skulle behöva passa henne akut efter dagis eller såtänkte dock packa i helgen. Är ju i vecka 33 på söndag så det är ju inte långt kvar.
    Nu får jag panik... Jag har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha med... Har inte ens tvättat bebiskläderna, men det har jag tänkt göra nu i det närmsta iaf.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!