• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Pian80
    3barnsmor35 skrev 2009-04-02 13:10:00 följande:
    Jag har måååååååååååååååånga saker kvar, men jag tänkte ta det i juni sen =)
    Samma här . Vi hämntar sängen från mamma och pappa i påsk och sen ska den målas. Men det är ju luuuuuugnt.
  • Smulan87

en fråga till er som faktiskt har en snäll sambo, alla här förutom jag.. jag kommer väl få ut ca 4500  mån som föräldrar ledig. Och jag har räkningar på 1000 kr i mån som är min mobil och en avbetalning på något jag köpt sedan innan. dvs 3500 kvar. min sambo mena rpå att jag ska betala hälften av allt hemma????? dvs hälften av all mat, hyra, el, internet.. det är totalt en kostnad på 4550 i mån.. och seriöst?... då kommer jag ligga bak minst 1200 varje månad, och då kan jag bara precis betala min mobil och avbetalgningen, jag kommer alltså inte hens ha råd att ta bussen in till stan. VAD anser ni om detta? i mina ögon så ser jag de som att han skite ri att vi är en familj, utan att han bara är girig och ska ha och ha och ha.. däremot så har han väl insett att jag intekommer betala de sedan pga av att jag kan inte leva så..

BF 11Juni 2009
  • Smulan87

ursäkta eventuella stavfel och slarvfel.

BF 11Juni 2009
  • Linda 89

Usch går in i v.32 i morgon =P. På lördag är det BARA 2 månader kvar och sen kommer ungen =). LÄNGTAR!

• Smulan87

Visst är de spännande!? :) jag drömmde inatt om att jag skulle föda sedan att jag bara var i vecka 30 verkade ingen bry sig om.. skulle föda här hemma i min soffa, jag sotd och kollade på magen i spegeln och fick förlossningsrädlsa i drömmen, suck haha! tänkte de är ju fel vecka!! men alla bara ropade på mig att, KOM NU LINA, nu sla du krysta :P och fy fan vilken ful unge asså, såg ut som en alien på tre år eller ngåot men mycket långt hår >.< ILLA

Linda 89 skrev 2009-04-02 14:21:38 följande:
    Usch går in i v.32 i morgon =P. På lördag är det BARA 2 månader kvar och sen kommer ungen =). LÄNGTAR!
    BF 11Juni 2009
  • Tickollina

Smulan 87. Jag håller med dig helt och hållet....vi levde så fram tills vi köpte huset nu......Det går inte nu längre pga att försäkringskassan ej godkänt min sjukskrivning än, plus som du säger. Vi ska bli EN FAMILJ. Nu är det våra pengar...inte hans och mina. Hoppas verkligen att han ändrar sig.

• Linda 89
    Smulan87 skrev 2009-04-02 14:24:23 följande:
    Visst är de spännande!? :) jag drömmde inatt om att jag skulle föda sedan att jag bara var i vecka 30 verkade ingen bry sig om.. skulle föda här hemma i min soffa, jag sotd och kollade på magen i spegeln och fick förlossningsrädlsa i drömmen, suck haha! tänkte de är ju fel vecka!! men alla bara ropade på mig att, KOM NU LINA, nu sla du krysta :P och fy fan vilken ful unge asså, såg ut som en alien på tre år eller ngåot men mycket långt hår >.< ILLA
    Haha ja det är spännande =P. Haha okej låter inte som någon vidare bra dröm det inte =/. Min sambo håller hela tiden på och skämtar om att det är en alien jag har i magen, men det är det inte alls =).

Haha jo precis, jag har också haft förlossningsdrömmar, undrar varför när det är så pass många veckor kvar =P.
  • Smulan87

Jo, de känns bara så betungande att  jag lägger mina problem i denna tråd, men de känns iaf som att dom små uppmuntrande orden man får så känns de iaf lite bättre. Han måste ju inse att det är inte Jag och DU och bebis, utan det är VI vi är EN familj och vi delar på de som finns! kan man inte sätta sig i den sittsen så funkar de inte, man kan inte dela  upp saker på de sättet i ett förhållande, >.<

Tickollina skrev 2009-04-02 14:26:03 följande:
    Smulan 87. Jag håller med dig helt och hållet....vi levde så fram tills vi köpte huset nu......Det går inte nu längre pga att försäkringskassan ej godkänt min sjukskrivning än, plus som du säger. Vi ska bli EN FAMILJ. Nu är det våra pengar...inte hans och mina. Hoppas verkligen att han ändrar sig.
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

nej de var ju inge nrolig dröm, för jag tyckte han bara var ful :P suck :Pman kan ske förbereders sig med drömmarna eller ngåot? helt mentalt kanske..? :D

Linda 89 skrev 2009-04-02 14:27:38 följande:
    Haha ja det är spännande =P. Haha okej låter inte som någon vidare bra dröm det inte =/. Min sambo håller hela tiden på och skämtar om att det är en alien jag har i magen, men det är det inte alls =). Haha jo precis, jag har också haft förlossningsdrömmar, undrar varför när det är så pass många veckor kvar =P.
    BF 11Juni 2009
  • Tickollina

Smulan: Jga har länge försökt att få min sambo att förstå det....tyckte att vi skulle leva så mycket tidigare, eftersom våra inkomster är så olika. Nu är jag nöjd att han har insett det, bätre sent än aldrig.......förstår att du har diskuterat detta med honom. Men gör det i gen och försök att få honom att förstå att om det hade varit omvänt, visst hade väl han velat ha lite pengar att röra sig med?

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!