• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bebek

nej jag har inte hellr tvättat någonting!
    jag har inte ens skötbord eller säng hemma =o

• tekannan
    bebek skrev 2009-04-02 11:53:24 följande:
    nej jag har inte hellr tvättat någonting!jag har inte ens skötbord eller säng hemma =o
    Det har jag iaf, kvar sen dottern. Och det är nog mkt därför jag skjutit allt på framtiden för jag har ansett att det är inget som behöver fixas... Allt finns ju redan, dock inte iordningställt. Men det kanske börjar bli dags att ta tag i saker.
  • hyperballad
    bebek skrev 2009-04-02 11:53:24 följande:
    nej jag har inte hellr tvättat någonting! jag har inte ens skötbord eller säng hemma =o
    har inte heller tvättat, införskaffat skötbord eller monterat ihop sängen...
    eller hämtat hem vagnen...
    men men jag tar det snart *lugn*
    ♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • dagdrömmare

det där med tvättat tänkte jag på häromdagen. Har tvättat alla kläder men om bebisen kommer för tidigt kan han ju ändå inte ha dem på ett bra tag. Däremot filtar och sånt behöver man ju ha klart om man ha med det på BB/Neonatal och kläder till en själv då förståss. Jag rekomenderar er att ta många linnen och t-shirts om ni inte vill använda sjukhuströjorna för man läcker mjölk och får bebiskräk på sig och får byta rätt ofta

• Smulan87
    Nya magbilder, vecka 31 idag :)
    BF 11Juni 2009
  • ModernaModern

Jag har heller inget färdigt ännu, ingen barnvagn, inget skötbord ( vet ej om jag ska köpa det heller),har ännu inte lagat vaggan, inte tvättat...

Tänkte dock sätta mig och börja fundera ut ett förlossningsbrev som ska med till BB...och sen göra allt annat också..hehe

• hyperballad
    ModernaModern skrev 2009-04-02 12:41:22 följande:
    Jag har heller inget färdigt ännu, ingen barnvagn, inget skötbord ( vet ej om jag ska köpa det heller),har ännu inte lagat vaggan, inte tvättat... Tänkte dock sätta mig och börja fundera ut ett förlossningsbrev som ska med till BB...och sen göra allt annat också..hehe
    förlossningsplan har jag skrivit, ingår i min läxa från klarasamtalen.
    så det är nästan klart.

har dock gjort en mindmap - lättare än att få ihop något brev som någon ska hinna läsa mitt i allting tycker jag.
    ♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • 3barnsmor35

Jag har måååååååååååååååånga saker kvar, men jag tänkte ta det i juni sen =)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bebek
    3barnsmor35 skrev 2009-04-02 13:10:00 följande:
    Jag har måååååååååååååååånga saker kvar, men jag tänkte ta det i juni sen =)
    haha det låter lite som mig.. men det är ju låååångt kvar, jag hinner...
    har köpt en speldosa iaf, det är väl bland det viktigaste? :)

tänkte kanske köpa säng om någon vecka sisådär, i slutet av april, början av maj..
    rent instinktivt så känner jag att bebisen kommer runt 4-11 juni.. peppar peppar
  • tekannan

bebek
    Ja, men har du köpt speldosa så kan du koppla av. Det är inget mer som behövs den första tiden....

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!