Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag är inget jätte fan av bugaboo av någon anledning men det ser iallafall ut som att det är bra sittdelar just när de precis ska till att börja sitta för dom är väll rätt skålade typ som en bilstol?
uff.. jag har inte ens 53 cm över, kanske om jag tillåts slänga ut badkaret, men det är ju så skööönt att bada :)
Tror också det blir någon klassisk emmaljunga, sittvagn med liggdel på eller en duo... vet inte riktigt vad som är bäst än..
Du missade en nolla va Katta? Här i Linköping är det också skitdyrt..Inte som i Stockholm så klart men fullt jämförbart med en liten villa i många andra städer. Konstant bostadsbrist, tyvärr.
Vi bor i en trea och har tänkt att bo så fram till vi vet vad vi ska göra när vi blir stora eller snarare tills jag är klar med mitt jobb här i stan (ca 2 år exkl mammaledighet).
Så länge man trivs i sitt boende så tror jag inte att antal kvadrat är det väsentliga.
Missade fortsättningen på lägenhetsdiskussionen insåg jag. Inser tyvärr också hur mycket det skiljer på priser i olika städer. Så kan det vara. Ska bosätta mig i en billigare stad nästa gång =)
Visst är det mysigt men fruktansvärt mycket att tänka på gällande barnvagnar. Det är en enorm djungel och lagom när man fått en uppfattning så dimper någonting nytt in. Klurigt att hitta acceptabel prisklass och med de funktioner man vill ha. Som förstagångsförälder så har man så himla dålig koll på vad som är viktigt också. Härligt att det finns folk här som kan komma med tips!
nu har jag varit på ultraljud
Ett tickande hjärta och allt var där det skulle
Bebisen var lite bråkig med benen så jag vågade inte fråga om kön :-P Dem hade jobbigt nog att mäta alla mått :-P Jag hade "turen" att bli bakflyttad (för man säger så va?) så istället för 18+2 så är jag 18+5, hellre det hållet än andra
Så nytt bf är 20 juni
bild finns i gallerit.
Vi tänker köpa en begagnad vagn, mitt största krav är att det INTE ska vara lufthjul utan gamla vanliga hederliga..vill absolut inte behöva byta däck/slang flera gånger.
nej hjul som klarar det flesta underlag.
Vi kommer däremot att bära mycket i sjal...
Grattis längtan! Spännnade =)