• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • dagdrömmare

bebek skrev 2009-01-23 12:15:06 följande:

Hittade en ingrid i västerås som även hade försäljning av sjalar osv! Superbra:D
    svarade på detta men det hamnade långt upp i texten så jag skriver igen ifall du missade det

Ingrid känner jag väl jag är återförsäljare åt henne. Hon är jätteduktig på allt med sjalar och har hållt på med det i flera år. Hälsa henne så mycket från mig, Sarah

Vilken usel servitris du råkade ut för :-/ trist att förstöra en trevlig middag med något sånt.
  • frukarlssonn

bebek: förstår din ilska fullständigt. Jag blev arg när jag bara läste det Jag menar, du är ju så långt gången så jag antar att de syns ganska mkt på dig att du e gravid, hur kan hon då servera alkoholhaltig vin??? Som tur är så är det ingen fara för bebis alls, men man vill ju inte ens känna lukten av alkohol.

Igår kände jag nåt ännu mer annorlunda i magen som jag är säker på att de e bebis. De va tydliga buffar, jag satt på tåget och jag kände det ändå trots allt annat omkring, annars måste jag ju nästan sitta still för att känna nåt. Men de va buffar, svaga men ändå starkare än de jag är van vid Skrattande Det kom en sådär tre ggr och sen pickade h*n några ggr Men idag har jag återigen känt bubblet inget mer, men jag känner det nästan dagligen nu. Hoppas det blir sparkar så småningom. *längtar*

• ModernaModern

Bebek! Förstår att du är arg, det har du all rätt att vara..hoppas verkligen att det inte händer igen. Om det finns möjlighet skulle jag mailat till restaurangen och bara sagt vad du tycker. Även om ni fick mat gratis så är det viktigt för andra att det inte händer igen..

Kram kram

• bebek
    dagdrömmare skrev 2009-01-24 13:17:19 följande:
    bebek skrev 2009-01-23 12:15:06 följande: svarade på detta men det hamnade långt upp i texten så jag skriver igen ifall du missade det Ingrid känner jag väl jag är återförsäljare åt henne. Hon är jätteduktig på allt med sjalar och har hållt på med det i flera år. Hälsa henne så mycket från mig, SarahVilken usel servitris du råkade ut för :-/ trist att förstöra en trevlig middag med något sånt.
    Ja det ska jag absolut göra:)

Chanell: Men oh vad roligt! Ja man måste ligga/sitta still för att känna...
    men min bebbe sätter igång med kickboxning varje kväll jag går och lägger mig:) det vaggar väl så skönt när man går så den somnar!

Ja jag ska nog prata med resturangägaren som är en vän till att tjejen fattar hur allvarligt fel hon gjorde! För tänk om ni som aldrig druckit alkoholfritt drack upp glaset och kanske beställde in 1-2 till! hu vad hemskt!
  • hyperballad
    Svar på #384
    bebek skrev 2009-01-24 21:07:05 följande:
    Ja jag ska nog prata med resturangägaren som är en vän till att tjejen fattar hur allvarligt fel hon gjorde! För tänk om ni som aldrig druckit alkoholfritt drack upp glaset och kanske beställde in 1-2 till! hu vad hemskt!
    jag hade absolut ringt upp restaurangen o bett att få prata med ägaren eller ännu bättre åkt dit och berättat vad som hände och att det inte är acceptabelt! helt fruktansvärt gjort!!!

var ute med min mamma igår och drack två glas alkoholfritt rött vin, jag vill inte tänka på hur hemskt det hade varit att få fel så kontakta ägaren!
  • Katta86

Na och inte bara när man är gravid! Tänk om man dricker 2-3 glas och polisen stoppar en när man kör hem, det blir ju inte heller kul!

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Smulan87

påtal om annat ^^ jag har nu i snart en timme kännt bebisen sparka som tusan! :)  och ahn sparkade jättehårt i min hand! :D

BF 11Juni 2009
  • hyperballad
    Svar på #387
    Smulan87 skrev 2009-01-24 22:29:46 följande:
    påtal om annat ^^ jag har nu i snart en timme kännt bebisen sparka som tusan! :)  och ahn sparkade jättehårt i min hand! :D
    fusk!!
    pyret här i magen rullar mest runt o det känns inte på utsidan... har bf 1 juni...
    hihi
  • Smulan87

haha :) de kommer säkert :) min pojk är ganska oregelbunden änsålänge ^^

hyperballad skrev 2009-01-24 22:36:11 följande:
    Svar på #387 fusk!! pyret här i magen rullar mest runt o det känns inte på utsidan... har bf 1 juni... hihi
    BF 11Juni 2009
  • hyperballad
    Svar på #389
    Smulan87 skrev 2009-01-24 22:39:34 följande:
    haha :) de kommer säkert :) min pojk är ganska oregelbunden änsålänge ^^
    haha jag hoppas det, känns som att man bara går och väntar nu på att det ska sparka till ordentligt så att sambon också får känna...
    han blir ju så rastlös haha
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!