Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
bebek skrev 2009-01-23 12:15:06 följande:
bebek: förstår din ilska fullständigt. Jag blev arg när jag bara läste det
Jag menar, du är ju så långt gången så jag antar att de syns ganska mkt på dig att du e gravid, hur kan hon då servera alkoholhaltig vin??? Som tur är så är det ingen fara för bebis alls, men man vill ju inte ens känna lukten av alkohol.
Igår kände jag nåt ännu mer annorlunda i magen som jag är säker på att de e bebis. De va tydliga buffar, jag satt på tåget och jag kände det ändå trots allt annat omkring, annars måste jag ju nästan sitta still för att känna nåt. Men de va buffar, svaga men ändå starkare än de jag är van vid
Det kom en sådär tre ggr och sen pickade h*n några ggr
Men idag har jag återigen känt bubblet inget mer, men jag känner det nästan dagligen nu. Hoppas det blir sparkar så småningom. *längtar*
Bebek! Förstår att du är arg, det har du all rätt att vara..hoppas verkligen att det inte händer igen. Om det finns möjlighet skulle jag mailat till restaurangen och bara sagt vad du tycker. Även om ni fick mat gratis så är det viktigt för andra att det inte händer igen..
Kram kram
Na och inte bara när man är gravid! Tänk om man dricker 2-3 glas och polisen stoppar en när man kör hem, det blir ju inte heller kul!
påtal om annat ^^ jag har nu i snart en timme kännt bebisen sparka som tusan! :) och ahn sparkade jättehårt i min hand! :D
haha :) de kommer säkert :) min pojk är ganska oregelbunden änsålänge ^^