Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Precis min tanke, det med fleccen dvs ^^
Bäbis M: nä, han är inte lika shoppingsugen som jag...
Jag känner igen trenden över fördelning av intressen gällande inköp. Kanske ite så konstigt iof. Jag har också ett större klädintresse generellt så det klart jag spanar mer på de sakerna. Medan mera tekniska prylar intresserar oss båda på ett gemensamt plan. 
Sen är pojkvännen mer ekonomiskt lagd och tänker att vi ju kommer få ärva en massa av min bror osv. Detta kommer iof vara fallet på vissa saker men just lite egna babykläder vill jag ändock få köpa och påverka själv. 
Vad är dinglisar?  Är det till en mobil?
När det gäller skötbord så ska vi inte ha något alls, då vi inte behövde det med de andra två heller. Byter hellre på golvet ( men det är jag det)
När det gäller shopping till nya bebisen så är det mest jag som kollar nu. Sen har vi ju massor sedan syskonen samt kusinen som snart fyller 1 år. 
Täcke till vagn lär ju inte behövas i juni, en tunn filt bara..tänkt sy ett lapptäcke...
skrattmaja skrev 2009-01-22 08:51:54 följande:
bäbis m m, nja dinglisar är mjukdjur som finns i lite olika saker allt fr filt napphållare och även till vagn o mjukdjur. snuttefilt etc. Kommer ihåg att vi köpte lilla skallran efter vi varit på hörseltest när johanna var cirka en vecka! det var lite tungt innan de fick det att fungeraa provade ett par gånger på BB sen remiss till riktig avdelning och där gick det som en dans! vi visste att hon hörde för hon reagerde på musik men det var lite oro!
www.teddykompaniet.se/%5CDefault.aspx?pageid=3287 
vi har spanat in dem som kalals wild men även
www.teddykompaniet.se/%5CDefault.aspx?pageid=3286 är söta!!!
johanna har tigrar och det nya djuret är giraff!!!
johannas kusin som föddes i september har fått kossor o en annan kompis lejon ![]()
Vi har ett skötbord redan som vi använt för sonen, det är ett separat skötbord (som står själv alltså) med badkar i om man viker undan skötbänken. Har varit väldigt praktiskt tycker vi.
Vad gäller inköp är det jag som köper kläder, resten köpervi tillsammans.
Svårt att skriva nu, sonen 7 månader klänger på datorn och vill vas med o skriva  

Blir nog skötbord/byrå i barn/sy rummet.. verkar lite bekvämt kan man ligga där och klä på kläder också...