Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
hahaha xD jag kan se de framför mig ![]()
Bebek: Vad hemskt, jag hade nog krävt att få tala med restaurandchefen på plats! Förstår att du blev arg!
Jag har mest sug på salmiak, men det ska man ju va lite försiktig med när man är gravid...
Jag har inte haft något sug alls, förutom på mat då
Men inget specifikt, förutom mjölk. Gillar mjölk annars, men ibland kan jag bara sitta och häva i mig mjölk när suget e som störst.
Jag har heller inga matsug att tala om, men jag känner osug istället :P Chips och dipp som alltid varit en favvo går inte ner längre osv.
Samma här, fler osug än sug faktiskt. Generellt känner jag för mer nyttig mat än förra grav, då var det en period som jag levde på pommes frites med ketchup, men bara tanken på det gör mej illamående nu.
Det är svårt med mat, tycker mer saker är äckligt nu, men häromdagen fick jag för mig att det skulle vara jättegott om jag rev morötter och hade i citronyoughurt....
tyckte själv det var en extrem tanke så jag doppade moroten i youghurten..
otroligt gott tyckte jag då! Sen så tuggar jag i mig alla citronskivor på jobbet som vi ska ha i drickorna....
Giros på resturangen får de göra när jag gått hem.. kräks av lukten av köttos...
och när det ska styckas kött... fyfan... den där lukten alltså, blivit lite halvvegetarian
men honungsmelon/vattenmelon måste vara de godaste.. tur att det är säsong...
jag kan bli jätte sugen på varmrökt skinka men varje gång sambon köpt hem det har det slutat med att han fått äta upp den när jag inte varit hemma för att jag håller på att kräkas av doften... haha
helt galet.
nu är min hangup blåbärs sorbet från sia, krav märkt sådan så det är väl nyttigt?? :-P
bebek skrev 2009-01-25 14:43:22 följande:
hyperballad skrev 2009-01-24 22:36:11 följande: