• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • ploppen

Angående skötbord: Vi hade vårat i badrummet i förra huset och nu i tvättstugan. Med tanke på kaskadbajsningar och kissfontäner (killar...) så känns det rätt så trevligt. Ibland behöver man bara en VÄLDIGT snabb dusch...

• frukarlssonn

Ul gick bra idag, alla organ satt där dom skulle och hjärtat slog Nu är det bara att börja titta på barnvagn och dyl Skrattande

• bebek
    Katta86 skrev 2009-01-22 19:25:18 följande:
    Ja och dom bostadsrätter som finns är svin dyra! Var och tittade på en trea i dag med utgångspris på 200000, en timme senare låg priset på 280000! :-O
    Vi kolla också på den! :) bor i området! ja den kan nog gå upp hundra tusen till, populära hus, och om folk har pengar iofs.
    Marinero skrev 2009-01-22 20:34:49 följande:
    Ul gick bra idag, alla organ satt där dom skulle och hjärtat slog Nu är det bara att börja titta på barnvagn och dyl
    Vad härligt:D oh barnvagnsdjungeln.. tycker det är så svårt
  • hyperballad
    Svar på #330
    längtan09 skrev 2009-01-22 20:10:28 följande:
    Katta86 skrev 2009-01-22 19:25:18 följande:
    vår bostadsrätt var otroligt billig kan man säga :P köpte den för 5 000 och sen la vi ut typ 20 000 på renovering. Så det var ett kap.
    herregud, vart bor ni????
    o hur gick det med vagnen?
    *nyfiken*
  • längtan09

hyperballad skrev 2009-01-22 21:10:00 följande:

Svar på #330 herregud, vart bor ni???? o hur gick det med vagnen? *nyfiken*
    Vi bor i värmland Det är typ bara vi som fått sån tur så det är inget vanligt förekommande :-P Jodå, jag fick min BRIO Happy sittvagn med mjuklift Fullkomligt älskar den
  • frukarlssonn

Oh ja hur ska man välja en bra vagn?? Ska man kanske kolla på nätet på undersökningar där de testat vagnarna? Man vill ju hitta en vagn till ett rimligt pris men ändå att den ska va säker, de e de viktigaste att den e säker.

• MissMurrig

Jag köpte också ett Sniglar-skötbord i förrgår, byggde ihop den igår. Har lagt upp en bild i mitt galleri, pysslade med den lite igår och la lite mysiga saker på. Nu står den i bebis-rummet. Men när bebis kommer ska vi ställa det brevid badkaret.

• hyperballad
    Svar på #335
    längtan09 skrev 2009-01-22 21:11:52 följande:
    hyperballad skrev 2009-01-22 21:10:00 följande:
    Vi bor i värmland Det är typ bara vi som fått sån tur så det är inget vanligt förekommande :-P Jodå, jag fick min BRIO Happy sittvagn med mjuklift Fullkomligt älskar den
    åhh tjohooo!
    grattis till vagnen *avis*
    vill också har vår vagn hemma fast samtidigt inte, ohh sån jobbig balansgång..
    vilken färg är den???

okej man kanske ska flytta till värmland?
    haha
    min kusin o hennes sambo har köpt en 2a här i stan (helsingborg) på ca 75 kvm (om jag inte har fel) för 2,3 miljoner...
    så behöver jag säga att sambon o jag bor i vår 2a på 85kvm som då är en hyresrätt...
  • hyperballad
    Svar på #336
    Marinero skrev 2009-01-22 21:13:59 följande:
    Oh ja hur ska man välja en bra vagn?? Ska man kanske kolla på nätet på undersökningar där de testat vagnarna? Man vill ju hitta en vagn till ett rimligt pris men ändå att den ska va säker, de e de viktigaste att den e säker.
    jag har läst en massa test, sambon har läst ännu flera tester medan jag har kollat färgkartor...
    sedan har jag varit inne i tusen forum och sedan varit på babyland och hos babyproffsen x-antal gånger för att provköra, provfälla och titta och prova packa in i bilen osv...

det är en djungel, välkommen
  • hyperballad
    Svar på #339
    skulle vara en gubbe som räcker ut tungan på slutet.. hmm hittar visst inte den haha
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!