• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • längtan09

bäbis m skrev 2009-01-23 11:30:25 följande:

Grattis längtan! Spännnade =)
    tack Ja det är det verkligen.
  • bebek
    bäbis m skrev 2009-01-23 10:54:30 följande:
    Missade fortsättningen på lägenhetsdiskussionen insåg jag. Inser tyvärr också hur mycket det skiljer på priser i olika städer.
    Haha nej det var ingen missad nolla.. i köping är 280 000 mycket för en lägenhet, jag bor i hyres, en trea för 5000 i månaden.. det är också av det dyrare slaget här i stan..
    ju närmare sthlm ju fler nollor sen;)
    längtan09 skrev 2009-01-23 11:01:36 följande:
    nu har jag varit på ultraljud Ett tickande hjärta och allt var där det skulle Bebisen var lite bråkig med benen så jag vågade inte fråga om kön :-P Dem hade jobbigt nog att mäta alla mått :-P Jag hade "turen" att bli bakflyttad (för man säger så va?) så istället för 18+2 så är jag 18+5, hellre det hållet än andra Så nytt bf är 20 juni bild finns i gallerit.
    Oh grattis vad härligt:D
  • ModernaModern

Bebek..hittat några som vill hjälpa dig med sjal*ler*

• bebek

Ohh! ska kika in på sjalbarnsidan direkt!! :D

• bebek
    ModernaModern skrev 2009-01-23 11:56:49 följande:
    Bebek..hittat några som vill hjälpa dig med sjal*ler*

Hittade en ingrid i västerås som även hade försäljning av sjalar osv! Superbra:D

Hur är det med er annars då? pigga o glada?

• tekannan

Ser att ni diskuterat hur länge barnen sover hos er. Vi flyttade också över vår dotter till eget rum vid 6-7 månaders ålder, dels för att vi blev skrämda av bvc att vid 8 mån kommer ngn period då det blir jobbigare och dels för att vi störde varandra på natten. Dottern vaknade så fort vi vände oss och vi vaknade av minsta lilla från henne. Det fungerade hur bra som helst med överflytten!

Ang. skötbord så har vi ett tvättbjörne som sitter på badkaret, ett sådant med stor avlastningsyta undertill. Vi behöver mkt plats till blöjer, tvättlappar, handdukar, slavor osv.
    Och sen har vi dusch i andra badrummet så det är inte ofta vi flyttat bort skötbordet för att bada.

• ModernaModern

Jag en mamma som samsöver med mina barn, kommer även att göra det med bebisen...att låta dem sova själv i ett rum är inget för mig.
    Sen har vi redan från början, vant våra barn vid ljud därför vaknar de inte så lätt...

• 3barnsmor35

Ja, vi har också vant våra barn vid ljud - det är bästa.

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • ModernaModern

Mmm..redan från början är det bästa..

• frukarlssonn
    längtan09 skrev 2009-01-23 11:01:36 följande:
    nu har jag varit på ultraljud Ett tickande hjärta och allt var där det skulle Bebisen var lite bråkig med benen så jag vågade inte fråga om kön :-P Dem hade jobbigt nog att mäta alla mått :-P Jag hade "turen" att bli bakflyttad (för man säger så va?) så istället för 18+2 så är jag 18+5, hellre det hållet än andra Så nytt bf är 20 juni bild finns i gallerit.
    Grattis till lyckat ul
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!