Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
bäbis m skrev 2009-01-23 11:30:25 följande:
Bebek..hittat några som vill hjälpa dig med sjal*ler*
Ohh! ska kika in på sjalbarnsidan direkt!! :D
Hittade en ingrid i västerås som även hade försäljning av sjalar osv! Superbra:D
Hur är det med er annars då? pigga o glada?
Ser att ni diskuterat hur länge barnen sover hos er. Vi flyttade också över vår dotter till eget rum vid 6-7 månaders ålder, dels för att vi blev skrämda av bvc att vid 8 mån kommer ngn period då det blir jobbigare och dels för att vi störde varandra på natten. Dottern vaknade så fort vi vände oss och vi vaknade av minsta lilla från henne. Det fungerade hur bra som helst med överflytten!
Ang. skötbord så har vi ett tvättbjörne som sitter på badkaret, ett sådant med stor avlastningsyta undertill. Vi behöver mkt plats till blöjer, tvättlappar, handdukar, slavor osv.  

Och sen har vi dusch i andra badrummet så det är inte ofta vi flyttat bort skötbordet för att bada.
Jag en mamma som samsöver med mina barn, kommer även att göra det med bebisen...att låta dem sova själv i ett rum är inget för mig.
Sen har vi redan från början, vant våra barn vid ljud därför vaknar de inte så lätt...
Ja, vi har också vant våra barn vid ljud - det är bästa.
Mmm..redan från början är det bästa..