• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • MissMurrig

Min är lite pigg nu, kanske för att jag äter massa godis! Han kommer igång när jag äter annars med, men han verkar gilla sötsaker.. Som sin mamma!

• hyperballad
    Svar på #391
    MissMurrig skrev 2009-01-24 22:47:12 följande:
    Min är lite pigg nu, kanske för att jag äter massa godis! Han kommer igång när jag äter annars med, men han verkar gilla sötsaker.. Som sin mamma!
    haha BM sa åt mig i onsdags att jag skulle sluta äta så mycket sött (har gått upp fem kilo o tydligen skulle man bara ha gått upp tre...) sur tant tänkte jag o köpte salt lakrits... haha
  • Smulan87

haha "in your face" till BM sedan då

hyperballad skrev 2009-01-24 22:48:38 följande:
    Svar på #391 haha BM sa åt mig i onsdags att jag skulle sluta äta så mycket sött (har gått upp fem kilo o tydligen skulle man bara ha gått upp tre...) sur tant tänkte jag o köpte salt lakrits... haha
    BF 11Juni 2009
  • hyperballad
    Svar på #393
    Smulan87 skrev 2009-01-24 23:21:42 följande:
    haha "in your face" till BM sedan då
    eller in my face när det är dags för förlossning... haha
    hon berättade att det gynnade mig inte att gå upp med hjälp av sötsaker när det sedan var förlossning.. hmm
  • Smulan87

nej sant ^^ men för ironins skull ;> jag äter på sin höjd choklad, har tappat suget för godis och sådant trams, blir mest mackor och så..>.<

hyperballad skrev 2009-01-24 23:24:12 följande:
    Svar på #393 eller in my face när det är dags för förlossning... haha hon berättade att det gynnade mig inte att gå upp med hjälp av sötsaker när det sedan var förlossning.. hmm
    BF 11Juni 2009
  • hyperballad
    Svar på #395
    Smulan87 skrev 2009-01-24 23:27:49 följande:
    nej sant ^^ men för ironins skull ;> jag äter på sin höjd choklad, har tappat suget för godis och sådant trams, blir mest mackor och så..>.<
    haha jag är så trött och mosig i hjärnan så jag tänkte inte ens på den. haha pinsamt att jag inte kopplade det...

jag är ju sugen på glass, det är min last...
    och lite godis...
  • Smulan87

ingen fara, jag känner desamma, kan inte sova förens sambon slutat jobba, kan inte sova själv..>.< jag har ätit två mega tallrikar med glass, har två mega marabou choklad som bara ropar på mig.. men jag vet inte.. kanske ska vara lite nyttig och ta ett gäng mackor? ;>

hyperballad skrev 2009-01-24 23:30:14 följande:
    Svar på #395 haha jag är så trött och mosig i hjärnan så jag tänkte inte ens på den. haha pinsamt att jag inte kopplade det... jag är ju sugen på glass, det är min last... och lite godis...
    BF 11Juni 2009
  • MissMurrig

Smulan87 skrev 2009-01-24 23:27:49 följande:

Hade också tappat suget för sött. Men det har kommit tillbaka! Med stormsteg!! Bakade bullar idag OCH köpte godis... Det är ju ändå lördag!
  • hyperballad
    Svar på #397
    Smulan87 skrev 2009-01-24 23:31:39 följande:
    ingen fara, jag känner desamma, kan inte sova förens sambon slutat jobba, kan inte sova själv..>.< jag har ätit två mega tallrikar med glass, har två mega marabou choklad som bara ropar på mig.. men jag vet inte.. kanske ska vara lite nyttig och ta ett gäng mackor? ;>
    haha min sambo är borta över helgen så jag har min lillebror här, han slö kollar på tv medan jag roar mig här. haha
    bör jag säga att lillebroren äter ostbågar (jag har dock inte smakat) men lösgodiset som står framför mig ligger illa till.. haha
  • Smulan87

BULLAR!! OMG jag ska såå baka kanelbullar imorgon! :D

MissMurrig skrev 2009-01-24 23:34:27 följande:
    Smulan87 skrev 2009-01-24 23:27:49 följande: Hade också tappat suget för sött. Men det har kommit tillbaka! Med stormsteg!! Bakade bullar idag OCH köpte godis... Det är ju ändå lördag!
    okej ^^ ostbågar är int elika goda som cheesebollarna :D dom är grymt goa, jag kan lätt svulla en påse själv på en timme :D
    hyperballad skrev 2009-01-24 23:35:03 följande:
    Svar på #397 haha min sambo är borta över helgen så jag har min lillebror här, han slö kollar på tv medan jag roar mig här. haha bör jag säga att lillebroren äter ostbågar (jag har dock inte smakat) men lösgodiset som står framför mig ligger illa till.. haha
    BF 11Juni 2009
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!