• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bebek
    hyperballad skrev 2009-01-25 17:32:58 följande:
     hahahelt galet.nu är min hangup blåbärs sorbet från sia, krav märkt sådan så det är väl nyttigt?? :-P
    shiit det låter gott! Älskar blåbär o hallon, är den bärsyrlig eller söt?
    LakeHill skrev 2009-01-25 17:49:00 följande:
    bebek skrev 2009-01-25 14:43:22 följande: Känner igen det där, ibland tycker jag att kött är jätteäckligt och vill bara äta vegetariskt. Särskilt när jag har mina illamåendeattacker.
    ja fifan:) tror aldrig jag har lagat så lite mat i mitt liv! Men nyttig är man utan att behöva anstränga sig! Som ni sade innan, chips o pommes o friterat är inte allste lika gott längre (okej ibland..) men det är som mun sväller om man äter dem
  • Katta86

Här älskas allt som är fräsht! Jag älskar frukt och grönt i vanliga fall med både förra grav och nu så kan jag få riktiga begär efter typ gröna vindruvor, gröna äpplen och isbergsallad! Apelsin juice är också himla gott nu! =)

• Jackass

Katta86: Apelsinjucie fick jag dille på när jag ammade dottern. Drack mängder av det och mineralvatten, speciellt på nätterna .

(¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3barnsmor35

Pagos morotsjuice är godast just nu *mums*

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Jackass

Morotsjucie?! hmm aldrig provat.

(¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • bebek

morotsjuice... aldrig provat jag heller.. låter spännande. 
     men jag vet att om man dricker en liter apelsinjuice till frukost får man halsbränna;)

Men vi som gillar fräscha syrliga saker får vi inte flickor enligt sägnen? eller är det tvärtom?

katta: vindruvor ja! springer till konsum o köper dem.. tur de tar typ 50 kronor för en ask nu i vintertid.. synd att mandarinerna inte är så goda längre utan börjar bli träiga

• hyperballad
    Svar på #420
    tekannan skrev 2009-01-25 18:03:10 följande:
    hyperballad skrev 2009-01-24 22:36:11 följande:
    Jag har det likadant, och har också BF 1 juni. Men så har jag ju också moderkakan i framvägg och märker av den anledningen väldigt stor skillnad från förra grav då den var i bakvägg. Men i lördags efter att jag ätit nästan ½ kilo godis (här är en till som har ett ENORMT sötsug!! från att ha varit helt ointresserad av mat till att äta oavbrutet och helst onyttigt), så kom den lill* igång ordentligt. Sparkade som sjutton och slog volter. Så det var väl värt att synda lite...
    haha men jag har kakan i bakväggen o så har jag ätit lite för mycket sött enligt bm... hmm.. får väl prova med ett halv kilo då hihi
  • ModernaModern

Okej, men hjälp mig med det här då:

1 Grav: var jag tokig i tomater ; flicka

2 grav: var jag tokig i salt: pojke

NU i 3 grav. Galen i tomat med salt på:?

Vad får man det till att bli...

• hyperballad
    Svar på #421
    bebek skrev 2009-01-25 18:56:51 följande:
    shiit det låter gott! Älskar blåbär o hallon, är den bärsyrlig eller söt?
    den är mer söt än syrlig, tyvärr...

sedan på tal om morotsjuice, brämhults ska det ju vara för att det ska vara på riktigt. såvida man inte gör sin egen (kan verkligen rekommendera att då ta en en apelsin också!)
  • Katta86
    ModernaModern skrev 2009-01-25 21:21:07 följande:
    Okej, men hjälp mig med det här då:1 Grav: var jag tokig i tomater ; flicka2 grav: var jag tokig i salt: pojkeNU i 3 grav. Galen i tomat med salt på:?Vad får man det till att bli...
    En av varje? Kanske ligger det ett gömt barn där inne?
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!