Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Appropå kött så kom jag på nu att när jag hade mina illamåendeperioder som jag haft två ggr, så fick jag total avsmak för kött. Så i julas hade jag väldigt svårt för skinka, som jag verkligen gillar annars. Men nu va de svårt.
god morogn!
spännande att läsa vad ni är sugna på.
även jag föredrar frukt och sallad etc, speciellt blodpaelsiner o även apelsinjuice. juice var jag sugen på förra grav också.
jag är egentligen en liten godisråtta men inte allas sugen på smågodis (som är favoriten) när jag är grav, några stycken men inte en halv skål
otrevligt bemötande på restaurangen! jag har alltid blivit trevlit bemött när man frågat efter alkoholfritt alternativ! vi var på en reataurang där de hade en meny o då var efterrätten ostbuffé men de kopplade min realtivt stora mage till att jag var gravid och erbjöd mig en dessert fr vanliga menyn istället om jag ville?? sådant uppsakttas, visserligen kunde man ju äta en del av osterna men tog en fruktig dessert istället!
nej nu åter till jobbet ![]()
Jag är faktiskt oxå väldigt sugen på frukt. Appelsin och sådant lockar väldigt. Synd att det är så jobbigt å skala....
Juice är oxå jättegott :-P
Godis äter jag knappt, men går som sagt upp i vikt ändå...
Måste fråga, finns det speciella gravid-bh:ar man kan köpa? Eller får man bara köpa större? Har ju inte riktigt koll på sånt här, förstagångsföderska som man är
Mina boobisar börjar verkligen bli för stora för mina bh:ar
Kicki,
Du är gravid...klart du går upp i vikt
Chanelll,
Köp en skön utan bygel, typ formpressad, eller träningsbh.
Det är bra med stöd när det blir tungt framåt ![]()
chanell
Jag hade nog köpt ngn amningsbh. Brösten kommer ju att vara stora när du ammar med så då blir de använingsbara längre.. Själv har jag ganska små från början så storleksökningen har bara varit en storlek och då fungerar det med amningsbh:arna jag har sen dottern. Visserligen var dessa för små en vecka efter förlossningen då mjölken runnit till innan produktionen ställt in sig rätt, men sen var de lagom.
Amningsbh är jättesvårt i storlek, man får verkligen jättelökar när mjölken kommer.
3-4 ggr så stora!
Jag har faktiskt en jätteskön BH just nu som jag använder. Eller två av samma modell då.
Det är med korsrygg och den är verkligen stabil och skön och funkar till allt.