• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • frukarlssonn

Sitter här och känner hur det sprattlar i magen Så himla mysigt, som en fisk Idag på dan fick jag en starkare "buff". Nu längtar jag efter sprakar, men de dröjer väl några veckor till.

• tekannan

Min dag har varit lite jobbig. Åkte till jobbet i morse utan att få på mitt bäckenbälte, vilket ledde till en väldigt plågsam tillvaro på jobbet. Suck! Tänk att det kan hjälpa så mkt mot foglossningen... Tur att man har ett iaf!

Tärning6
    Hur har din egen dag varit?

• LakeHill

bäbis m skrev 2009-01-29 09:51:23 följande:

Det är toppenskönt så länge foglossningarna håller sig borta känner jag. Då är man ju nästan som vanligt. Mitt största hinder är det där sega illamåendet som aldrig vill ge med sig annars skulle jag nog inte ha mycket som avslöjade att jag var gravid. Fortfarande bara 10% av mina jobbarkompisar som vet att jag ska ha barn i juni. Får se hur länge det går att dölja :OVattengympa alltså. Måste testa det sen. Var det speciell mammagympa eller vanlig? Jag ska testa aqua bike nån dag rätt snart. Det är som spinning i vattnet. Nån som testat?
    Det var vattengympa för gravida.
  • LakeHill

Tärning6 skrev 2009-01-29 17:05:10 följande:

Så hur har allas dag varit
    Idag har jag haft barnvakt och varit på fotvård, till frisören samt på sånglektion som jag har en gång/vecka. Så nu är man som en ny människa i håret och fötterna Härligt!!! Sååå skönt att få sina fötter omskötta, det lär ju ska vara viktigt att fötterna mår bra när man är gravid.
  • LakeHill
    3barnsmor35 skrev 2009-01-29 17:30:56 följande:
    Jag kämpar på med influensan, orkat hämta posten idag, men nu efter att ha gjort middag (som faktiskt gick ner litegrann - första lagade målet mat i magen sen söndags!) känns det som jag ska tuppa av igen. Dessutom väntar jag på maken som lovade mig att komma hem kl 16 så jag kunde få vila, hallå? Kl är 1730 och han har inte hört av sig *morrr*
    Hmmm, känner igen det där. Man skulle ju inte bli sur annars för att han kommer sent men när han lovar komma hem tidigt och man ställer in sej på det o kanske planerar något, då känns det riktigt surt när han aldrig kommer...
  • Jackass
    Tärning6 skrev 2009-01-29 17:24:10 följande:
    oki e sj halv snuvig å hostig men annars bra
    Låter skönt att vara halvsnorig .
    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3barnsmor35
    LakeHill skrev 2009-01-29 18:39:13 följande:
    Hmmm, känner igen det där. Man skulle ju inte bli sur annars för att han kommer sent men när han lovar komma hem tidigt och man ställer in sej på det o kanske planerar något, då känns det riktigt surt när han aldrig kommer...
    Jag planerade typ att få sova lite eftersom jag varit upp med barn inatt och sen varit själv med dem hela dagen trots att jag själv är sjuk *morrar* Har ff inte fått en förklaring men ett förlåt fick jag tvinga mig till (han kände väl att kniven hängde i luften).
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bebek

Urs ni får krya på er stackare som snuvar o influensar o allt vad det är!!!

själv  har jag knappt kunnat gå idag av detta helvetes bäckenbotten....
    och flytta håller ska jag göra också, på min födelsedag såklart! så nu hålls det på att packas hela lägenheten för vi har knappt en dag på oss att flytta ut o in i den nya lägenheten. Och så är jag så snurrig så jag spärra mitt bankomatkort på hemköp.. glömde helt enkelt bort koden..

• MissMurrig

Jag börjar undra hur jag ska klara lillens sparkar om 3 månader... Jah kan nu känna att jag hojtar till för att han prickar in jättekänsliga ställen redan nu, han är stark!

• frukarlssonn
    bebek skrev 2009-01-29 21:02:19 följande:
    Urs ni får krya på er stackare som snuvar o influensar o allt vad det är!!!själv  har jag knappt kunnat gå idag av detta helvetes bäckenbotten....och flytta håller ska jag göra också, på min födelsedag såklart! så nu hålls det på att packas hela lägenheten för vi har knappt en dag på oss att flytta ut o in i den nya lägenheten. Och så är jag så snurrig så jag spärra mitt bankomatkort på hemköp.. glömde helt enkelt bort koden..
    Gjorde nåt liknande för ca tre veckor sen. Vi satt på flygplatsen i Berlin och hade ingen täckning. Så jag tänkte att jag stänger av och sätter på mobilen igen för jag skulle ringa pappa för o säga att fkyget va i tid . Men fick hjärnsläpp och minndes inte koden, och tryckte in fel tre ggr så jag lyckades spärra den! Kan man skylla på att man e gravid el??
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!