• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • LakeHill
    3barnsmor35 skrev 2009-01-29 19:00:13 följande:
    Jag planerade typ att få sova lite eftersom jag varit upp med barn inatt och sen varit själv med dem hela dagen trots att jag själv är sjuk *morrar* Har ff inte fått en förklaring men ett förlåt fick jag tvinga mig till (han kände väl att kniven hängde i luften).
    Har försökt säga åt maken att det är bättre att han inte lovar något som han inte kan hålla. Blir också jättesur när sådant händer. Förstår att du är särskilt förbannad nu när du är sjuk och behöver vila. Hoppas du mår bättre idag iaf! Kram
  • bebek
    Marinero skrev 2009-01-29 21:41:15 följande:
    Gjorde nåt liknande för ca tre veckor sen. Vi satt på flygplatsen i Berlin och hade ingen täckning. Så jag tänkte att jag stänger av och sätter på mobilen igen för jag skulle ringa pappa för o säga att fkyget va i tid . Men fick hjärnsläpp och minndes inte koden, och tryckte in fel tre ggr så jag lyckades spärra den! Kan man skylla på att man e gravid el??
    det tycker jag man måste göra!för jag är totalvirrig nuförtiden:)
  • frukarlssonn
    bebek skrev 2009-01-30 10:00:41 följande:
    det tycker jag man måste göra!för jag är totalvirrig nuförtiden:)
    Samma här kan jag säga. Jag är inte alls så närvarande på jobbet alla gånger som annars. Kan komma på mig själv att jag sitter o drömmer mig bort när nån sitter o berättar nåt, och sen har jag ingen aning va människan pratar om.
  • bebek
    Marinero skrev 2009-01-30 12:03:39 följande:
    Samma här kan jag säga. Jag är inte alls så närvarande på jobbet alla gånger som annars. Kan komma på mig själv att jag sitter o drömmer mig bort när nån sitter o berättar nåt, och sen har jag ingen aning va människan pratar om.
    ohh det är nästan det jobbigaste o pinsammaste! En vän babblar o babblar o babblar o man börja tänka på annat sen när den babblat klart så kommer man på att man faktiskt inte har en aning om vad människan snackat om! precis!
  • kicki08

JA! Och allt går så himla långsamt nuförtiden oxå! Man går långsammare och ja... allt går långsammare. hihi

• frukarlssonn
    bebek skrev 2009-01-30 12:15:08 följande:
    ohh det är nästan det jobbigaste o pinsammaste! En vän babblar o babblar o babblar o man börja tänka på annat sen när den babblat klart så kommer man på att man faktiskt inte har en aning om vad människan snackat om! precis!
    Haha ja. Detta hände mig senast imorse. Plötsligt kände jag små rörelser o satt bara o koncentrera mig på de, de va lite svårt o fokusera på nåt annat Räcka ut tungan Sen tänkte jag hjälp va snackar hon om nu, men sen lyckades jag fatta att de va en Rod Stewardkoncert
  • bebek

ja bad min mamma gå lite långsammare igår... aldrig hänt förut!
    Haha men vad är rod stewart mot en bäbisspark liksom? Är precis lika dan o får så dåligt samvete jag inte vågar säga att jag inte hört ett smack på en halvtimme i telefonen utan egentligen funderat på hur mycket citronyoghurt det finns i kylen eller om bebisen kan höra telefonsamtalet.. haha

• 3barnsmor35

UL idag, gick ok, ska tillbaka på måndag för extra koll iom dålig bild på magsäcken.
    Samma BF o allt annat var på plats som det skulle.

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • kicki08

Jag är nog sjuk ihuvet. Men häromdagen låg jag och funderade på hur bebis hör eller märker när man har sex
    Stackars stackars bebis isåfall. haha

• frukarlssonn
    bebek skrev 2009-01-30 12:28:15 följande:
    ja bad min mamma gå lite långsammare igår... aldrig hänt förut!Haha men vad är rod stewart mot en bäbisspark liksom? Är precis lika dan o får så dåligt samvete jag inte vågar säga att jag inte hört ett smack på en halvtimme i telefonen utan egentligen funderat på hur mycket citronyoghurt det finns i kylen eller om bebisen kan höra telefonsamtalet.. haha
    Samma här, får dåligt samvete. Ja inte går de o jämföra Roddan med bebben heller
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!