• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • palmrosi

hej på er!

i dag har vi varit på UL och de gick jätte bra de var full rulle på bebben och vi fick 4 fina bilder med oss hem

Fick nytt BF till den 27:e juni så de gick ju fint.. min bm räknknade på 26:e från mensen jag hade sist så hihihi...

• bebek

uff.. fick ett mejl från familjeliv som jag öppna och nu ser hemsidan helt annorlunda ut... nu blev jag vilsen..

• chesa

bebek skrev 2009-01-30 15:11:39 följande:

Oh härligt:) Snorkla varje dag? :) man får ju inte dyka med bebisen i magen, men jag har undrat hur det är efteråt när man ammar? Kanske det blir sådant "tryck" i dem det sprutar mjölk när man kommer ner över 1 bar :) eller så får man mjölkstockning så det heter duga...
    Nej jag snorklade faktiskt bara en gång. Åkte ut till ett jättefint rev. Dock blev det inte någon jättelång snorkling för mig för våtdräkten tryckte lite för hårt på magen! Men åh vad vackert det är under havsutan!

Jag har ingen aning om hur det funkar med dykling när man ammar! Det känns ju inte som om det höga trycket är så jättebra!
  • bebek
    Svar på #633
    Haha att se folk komma i våtdräkter är min hemliga hobby;)
  • Katta86

Just nu har jag en hemsk HEMSK! molvärk! Det är så att man tror att mensen ska komma verje gång jag går på toa! Bebis måste satt igång och växt som en tok under natten! Ajaj!

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Tärning6
    tekannan skrev 2009-01-29 18:26:05 följande:
    Min dag har varit lite jobbig. Åkte till jobbet i morse utan att få på mitt bäckenbälte, vilket ledde till en väldigt plågsam tillvaro på jobbet. Suck! Tänk att det kan hjälpa så mkt mot foglossningen... Tur att man har ett iaf!Tärning6Hur har din egen dag varit?
    Jo de e bra just nu sitter man på jobbet å de e så skönt att få gö annat än att bara sitta hemma å glo hehe.... Kände tre små sparkar på utsidan igår de va så häftigt, så nu kommer de nog snart i gång hehe
  • Tärning6
    LakeHill skrev 2009-01-29 18:37:46 följande:
    Tärning6 skrev 2009-01-29 17:05:10 följande: Idag har jag haft barnvakt och varit på fotvård, till frisören samt på sånglektion som jag har en gång/vecka. Så nu är man som en ny människa i håret och fötterna Härligt!!! Sååå skönt att få sina fötter omskötta, det lär ju ska vara viktigt att fötterna mår bra när man är gravid.
    Ja skulle sj behöva lite fotvård¨å så, de låter ju helt underbart
  • Tärning6

gomorgon på alla er andra hehe Kände tre små sparkar på utsidan igår å de va sååååååååå mysigt. nubörjar de i alla fall hända nått

• chesa

bebek skrev 2009-01-30 19:29:28 följande:

Svar på #633Haha att se folk komma i våtdräkter är min hemliga hobby;)
    Hehe ja det är inte det lättaste! Fast det är nästan ännu svårare att ta sig ur dem!

Har du snorklat och dykt mycket?
  • frukarlssonn
    Tärning6 skrev 2009-01-31 09:42:21 följande:
    gomorgon på alla er andra hehe Kände tre små sparkar på utsidan igår å de va sååååååååå mysigt. nubörjar de i alla fall hända nått
    Va härligt. Jag känner inga sparkar än, bara pyttesvaga kickar, har nyligen börjat känna rörelser, men jag känner väldigt mkt rörelser när de väl började kännas. Som en fisk som simmar runt, de e ju så mysigt
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!