• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bebek
    3barnsmor35 skrev 2009-01-30 12:47:01 följande:
    UL idag, gick ok, ska tillbaka på måndag för extra koll iom dålig bild på magsäcken.Samma BF o allt annat var på plats som det skulle.
    Oh, hur känns det då? bra att de är noga, hade du en livlig bäbis då:) vilken vecka är du i?
    kicki08 skrev 2009-01-30 12:47:19 följande:
    Jag är nog sjuk ihuvet. Men häromdagen låg jag och funderade på hur bebis hör eller märker när man har sex Stackars stackars bebis isåfall. haha
    men jag kom fram till att bebisen kan ju inte veta hur sex låter så den tror nog bara att mamman är på vattengympa och därför det skumpar runt!
  • 3barnsmor35

Bebek,
    19+0

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • LakeHill
    3barnsmor35 skrev 2009-01-30 12:47:01 följande:
    UL idag, gick ok, ska tillbaka på måndag för extra koll iom dålig bild på magsäcken.Samma BF o allt annat var på plats som det skulle.
    Skönt att allt var bra! Bra att dom kollar igen om något inte syns tillräckligt. Så var det för mej med, på nästa UL kommer en läkare som har mer rutin att vara med o kolla saker med hjärtat som inte den första läkaren inte såg. Det är vanligt att de gör så när de är osäkra. Så man ska absolut inte bli orolig och tro att något är fel.
  • LakeHill

bebek skrev 2009-01-30 13:20:25 följande:

men jag kom fram till att bebisen kan ju inte veta hur sex låter så den tror nog bara att mamman är på vattengympa och därför det skumpar runt!
    Hehe, så är det säkert
  • 3barnsmor35
    LakeHill skrev 2009-01-30 13:28:43 följande:
    Skönt att allt var bra! Bra att dom kollar igen om något inte syns tillräckligt. Så var det för mej med, på nästa UL kommer en läkare som har mer rutin att vara med o kolla saker med hjärtat som inte den första läkaren inte såg. Det är vanligt att de gör så när de är osäkra. Så man ska absolut inte bli orolig och tro att något är fel.
    Nej, jag är väl inte jätteorolig, för hon visade ju mig magsäcken först och jag såg den, sen "försvann" den.
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • chesa

Är tillbaka efter en underbar vecka i egypten! Det var härligt med sol och värme! Lite trist bara att jag åkt på någon maginfluensa eller matförgitning. Har kramper i magen och diaree. Inte alls roligt! Så sitter i soffan och tar det så lungt jag bara kan!

• bebek
    chesa skrev 2009-01-30 14:52:58 följande:
    Är tillbaka efter en underbar vecka i egypten! Det var härligt med sol och värme! Lite trist bara att jag åkt på någon maginfluensa eller matförgitning. Har kramper i magen och diaree. Inte alls roligt! Så sitter i soffan och tar det så lungt jag bara kan!
    oh vad härligt:) (förutom magen då) vart i egypten var du? såg du nå fina fiskar då:)
  • Jackass
    kicki08 skrev 2009-01-30 12:47:19 följande:
    Jag är nog sjuk ihuvet. Men häromdagen låg jag och funderade på hur bebis hör eller märker när man har sex Stackars stackars bebis isåfall. haha
    Hi hi mamma är dålig i magen och har konstiga ljud för sig .
    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • chesa

bebek skrev 2009-01-30 14:58:25 följande:

oh vad härligt:) (förutom magen då) vart i egypten var du? såg du nå fina fiskar då:)
    Ja förutom magen var det underbart! Vi var i Hurghada! Suuuperfint! Såg flera fina fiskar, bland annat delfiner! Har lagt in några bilder i galleriet (dock inte på delfinerna för de var svåra att fånga på bild!).
  • bebek
    chesa skrev 2009-01-30 15:03:38 följande:
    bebek skrev 2009-01-30 14:58:25 följande: Ja förutom magen var det underbart! Vi var i Hurghada! Suuuperfint! Såg flera fina fiskar, bland annat delfiner! Har lagt in några bilder i galleriet (dock inte på delfinerna för de var svåra att fånga på bild!).
    Oh härligt:) Snorkla varje dag? :) man får ju inte dyka med bebisen i magen, men jag har undrat hur det är efteråt när man ammar? Kanske det blir sådant "tryck" i dem det sprutar mjölk när man kommer ner över 1 bar :) eller så får man mjölkstockning så det heter duga...
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!