Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Hihi!
Ja här åt jag kladdkaka med aftereightgrädde å herresweetjesus vad det blev party i magen. Antingen har jag en riktig gottegris där eller så ett hälsofreak ![]()
så roligt det ä ratt läsa om alla vilda bebisar! Jag har varit på konferens med jobbet i två dagar nu, och min lilla unge måste ha haft ruggigt tråkigt (lyssna på föredrag ni vet) för det har varit full rulle här också. Typiskt ungar...
Jag har börjat känna den lilla ganska mycket nu! Framförallt på kvällarna. Dock är det ganska mjuka rörelser än så länge! Men igår kände min man henne för första gången! Det var häftigt!
Oh det är en speciell känsla när sambon också känner sparkarna, eller hur?
Jag blir väkt ca 6 varje morgon, uppsparkad ut sängen bokstavligt talat, lika bra man vänjer sig kanske? haha.. Känns riktigt lattjo där inne, börjar sparka hårdare samtidigt som den gör kullerbyttor! Verklig discodans.. o på tal om disco, har era bebisar reagerat nå på musik?
hehe... rätt så mysig väckning ändå! På morgonen så är vår lilla lugn, morgontrött av sig antar jag!
Jag har inte märkt att hon reagerar på musik än, men det kommer kanske...
Precis som mamma är h*n en morgontrött zombie... Och precis som mamma (kvällsmänniska) är det disco om kvällarna
Musik? Har inte testat ordentligt, men h*n reagerar på om mamma skriker pga gravidhormoner...