• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Tickollina

Hej hopp
    sittter just nu i bilen vi ska åka 17 mil enkelresa, för att köpa tvillingvagn......vi fick den för ett otroligt bra pris, så det är lika bra att så till.

• hyperballad
    Svar på #651
    Tickollina skrev 2009-02-01 12:19:47 följande:
    Hej hopp sittter just nu i bilen vi ska åka 17 mil enkelresa, för att köpa tvillingvagn......vi fick den för ett otroligt bra pris, så det är lika bra att så till.
    åh vad kul, vad blev det för en vagn??
  • Katta86
    Tickollina skrev 2009-02-01 12:19:47 följande:
    Hej hoppsittter just nu i bilen vi ska åka 17 mil enkelresa, för att köpa tvillingvagn......vi fick den för ett otroligt bra pris, så det är lika bra att så till.
    17 mil?! Ja då lär det vara ett kanon pris! ;) Vad är det för vagn då?
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Tickollina

en Emmaljunga citycross......vi vill ha en vanlig vagn....

• hyperballad
    Svar på #654
    Tickollina skrev 2009-02-01 14:02:52 följande:
    åh gillar emmaljunga också, hade det inte varit för vår pyttelilla bil så hade vi tagit en mondial duo combi tror jag. vi ville ha en klassisk vagn men ja ny bil eller mindra vagn...
  • LakeHill

Tickollina skrev 2009-02-01 14:02:52 följande:

Roligt att ni hittat en till bra pris - vad får ni ge för den?
  • ploppen

Jag var och tittade på nya Emmaljunga också, men ja usch, vad de kostar... Kan förstå om man åker en bit om man hittar en till bra pris! För oss slutade det med en Emmaljunga från -04, 800 spänn på Blocket. Inte så snygg direkt, men den ska bara gå mellan hemma och dagis, så skit samma.

• hyperballad

sambon o jag har precis beställt en bugaboo - det är den som får plats bäst o smidigast i bilen..
    ny bil eller dyr barnvagn? ja dyr barnvagn blev valet.

• chesa

hyperballad skrev 2009-02-01 17:34:20 följande:

sambon o jag har precis beställt en bugaboo - det är den som får plats bäst o smidigast i bilen..ny bil eller dyr barnvagn? ja dyr barnvagn blev valet.
    Precis så resonerar jag och min man oxå! Men för oss så lutar det nog åt en emmaljunga nitro! Den blir oxå liten, lätt och smidig!
  • 3barnsmor35
    hyperballad skrev 2009-02-01 17:34:20 följande:
    sambon o jag har precis beställt en bugaboo - det är den som får plats bäst o smidigast i bilen.. ny bil eller dyr barnvagn? ja dyr barnvagn blev valet.
    Beställde ni på nätet eller i affär? Jag avvaktar med full kraft än så länge =)
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!