• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Tickollina
    LakeHill skrev 2009-02-01 16:49:09 följande:
    Tickollina skrev 2009-02-01 14:02:52 följande: Roligt att ni hittat en till bra pris - vad får ni ge för den?
    Vi fick ge 4000 för den och den ser verkligen helt ny ut. Vi skulle ha fåt ge över 8000 för den i butiken i och med att vi väntar tvillingar så måste vi ha två hårdliftar i.
  • Smulan87
    Jag bakar kanelbullar! :D:D:D
    Tärning6 skrev 2009-02-01 19:16:12 följande:
    Va dhänder i kväll da?
    BF 11Juni 2009
  • Daisyduck

Tärning6: jag surar för att sambon inte hade lust att springa iväg och köpa ingredienser till kladdkaka....... Big craving just nu, ha ha, men för lat för att ge mig ut i mörkret. Själv då?

• 3barnsmor35

Jag skickade iväg maken till en restaurang för att hämta mat Jag har äntligen lite matlust så nu tänker jag försöka äta!

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • ploppen

Och jag ska beställa nya vinterdäck till bilen (det är alltså det jag håller på med egentligen istället för att sitta här). Jag kommer förmodligen att behöva dem vilken dag som helst, och det är rätt så gött med riktigt bra däck.

• 3barnsmor35

Jag köpte på bythjul.com, funkade kanon och bra pris!

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • ploppen

Oj, nu verkar det som att jag inte har någon ursäkt alls för att göra annat längre... Får kolla in där också då, tack!

• Tärning6

Oki sj ser jag just nu på beck skarpt läge på fyran....
    Smulan87: kan du skicka några bullar till mig hehe nä skoja bara ska baka socker kaka i morgon då min pappa å hans fru kommer över på en fika...

DaisyduckOffline De lät gott me kladd kacka mmmmmmm, hoppas de löser sig hehe

Mama BeanOnline ååå Lyx mat va blir de för gott da??
  • bebek

Ahh, äntligen sovdags! har firat födelsedag samtidigt som en hel lägenhet packades ner och kök o en alldeles för stor garderob med alldeles för mycket saker städades:) kunde aldrig tro jag skulle få ihop två svarta säckar med skor! lite galet faktiskt. imorn blire flytt av till nya större lägenheten. ska bli så skönt när det är klart!

Hoppas ni haft en bra söndag med bullbak, middagar, vinterdäck, vagnhämtningar o mysiga *puff* bebisar i magen:)

Sov gott!

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!