Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Va dhänder i kväll da?
Tärning6: jag surar för att sambon inte hade lust att springa iväg och köpa ingredienser till kladdkaka....... Big craving just nu, ha ha, men för lat för att ge mig ut i mörkret. Själv då?
Jag skickade iväg maken till en restaurang för att hämta mat
Jag har äntligen lite matlust så nu tänker jag försöka äta!
Och jag ska beställa nya vinterdäck till bilen (det är alltså det jag håller på med egentligen istället för att sitta här). Jag kommer förmodligen att behöva dem vilken dag som helst, och det är rätt så gött med riktigt bra däck.
Jag köpte på bythjul.com, funkade kanon och bra pris!
Oj, nu verkar det som att jag inte har någon ursäkt alls för att göra annat längre... Får kolla in där också då, tack!
Oki sj ser jag just nu på beck skarpt läge på fyran....
Smulan87: kan du skicka några bullar till mig hehe nä skoja bara ska baka socker kaka i morgon då min pappa å hans fru kommer över på en fika...
Daisyduck
De lät gott me kladd kacka mmmmmmm, hoppas de löser sig hehe
Ahh, äntligen sovdags! har firat födelsedag samtidigt som en hel lägenhet packades ner och kök o en alldeles för stor garderob med alldeles för mycket saker städades:) kunde aldrig tro jag skulle få ihop två svarta säckar med skor! lite galet faktiskt. imorn blire flytt av till nya större lägenheten. ska bli så skönt när det är klart!
Hoppas ni haft en bra söndag med bullbak, middagar, vinterdäck, vagnhämtningar o mysiga *puff* bebisar i magen:)
Sov gott!