Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
bäbis m skrev 2009-02-02 16:16:18 följande:
Tickollina skrev 2009-02-02 18:35:19 följande:
Idag har vi haft babyträff, vi är fem stycken från mamma-gruppen som träffas med våra bebbar varannan vecka hos någon av oss. Denna gång var vi hos mej, så har haft fullt upp att städa innan. Jätteroligt att träffa andra mammor med jämngamla barn. Sonen blir ju snart 8 månader nu.
Jag har också börjat känna av bebben i magen rätt ofta de senaste dagarna. Varje gång jag lägger mej på rygg känner jag att h*n rumsterar om därinne. Igår kväll kom ordentliga sparkar. Kul att h*n börjar bli mer aktiv
fler som har ont i bröstbenet?
jag vaknade dessutom varje morgon med huvudvärk som går över efter en stund funder på om det är lågt blodsocker eller om jag dricker för lite.
bebisen sprattlar för fullt iallafall
hade också en period som jag vaknade med huvudvärk. För mej var det spänningar som kom från nacken. Det blev bättre när jag fick massage.
massage
låter ju som ett bra botemedel
Appropå massage..Hur har ni med rygg/svanskota? Jag blir lätt väldigt trött och funderar vad bästa medicinen är.
Har funderat på massage men samtidigt läst att massage går bra men att man bör ta det lite lugnt i ryggslutet..Någon som vet mer alt har bra förslag på botmedel?
bäbis m: foglossningsbälte är jätteskönt att ha ger jättebra stöd.Jag köpte mitt på tradera för 50kr men man kan få det hos sjukgymnasten också. Annars funkar värme bra för mig också och vila givetvis.
bäbis m skrev 2009-02-03 20:30:53 följande:
Ryggont! Tell me about it! Har aldrig i hela mitt liv haft problem med ischias, förräns NU! *suck* På högra sidan så strålar det ner från ryggslutet ner i skinkan. Har gått och fått en behandling men det verkar inte hjälpa
Det gör fortfarande ont, SÅ ONT! Dryga ryggont...