Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
bäbis m skrev 2009-02-03 20:30:53 följande:
hej hej:D
Näe flytten var megastressig, o jag fick inte bara skura ur lägenheten vi flytta från utan även lägenheten vi skulle in i! Kärringjävlel kan inte veta vad en trasa var..
urs, ser många börjar få ont i rygg o svanskota..
Foglossningsbälte hjälper inte för mig, men att inte gå långa promenader, gå mycket i trappor och sitta länge lindrade för mig, liksom att göra vissa bäckenbottensövningar som kan lindra besvären längre fram i gradiviteten enligt sjukgymnasten.
Lakehill: så du bor på Åland?? coolt.. hur många invånare har ni?
Oj, ryggen är helt klart ett drabbat område. Just nu sitter jag mest hela dagarna och skriver på presentationer, artiklar och avhandling så jag kan tyvärr inte påverka det så mycket. Ska underöka med arbetsgivaren om jag kan få ett ståbord för att kunna variera belastningarna. Vore nog gott.
Bebek: har ni sagt till hyresvärd/mäklare gällande dålig städning? Sånt brukar man kunna få ersättning för alt att de skickar dit en städfirma. Så surt att få göra rent efter andra för att kunna ställa in sina saker.
Jag har fått låna ett foglossningsbälte av min svägerska. Dags att testa det nu alltså :) Har dock lite svårt när det är tajt mot magen eftersom jag fortfarande mår rätt illa om dagarna.
bebek skrev 2009-02-04 10:19:10 följande:
bild på vagnen i galleriet ^^
hej här har ni skrivit flitigt hehe, vad pratar vi om hänger inte riktigt me
Smulan87 skrev 2009-02-04 12:52:29 följande:
jag har börjat få kraftigt sammandragningar efter att jag ansträngt mig. ex. jobb el samlag. Har även mindre sammandragningar i mellan. är det fler som har det? är i vecka 23+4. jobbar ensam natt på ett demensboende. är lite orolig för hur det ska gå att jobba.
Jag kan känna ganska kraftiga sammandragningar på kvällarna när jag kommer hem från jobbet men konstigt nog inte efter träningspass.
bäbis m: vad jobbar du med?