ryggmärgsbråck/mmc del 4
För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!
För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!
Konferancen är 13-14 mars http://www.rbu.se/start.asp?sida=10452
I dag har jag äntligen skickat iväg barnen till förskolan. Tog lång tid att bli frisk från denna influensan. Bara jag som klarade mig här hemma. Nästa vecka jag ska göra Ul på magen och dagen efter ska jag göra en ct- röntgen på huvudet och neråt. Får väl se om det visar någonting.
Dreamrose: Så skönt att de är friska! Trist m alla sjukdomar som härjar!
Hoppas det går bra nästa vecka på undersökningarna!
Vi kör på m lavemang..... Idag blev d olje lavemang och inget resultat!
Plus idag är att hon "bara" bajsat 2 ggr!
Inskolningen går bra på dagis. Idag har en personal lärt sig RIKa så nu kan både resursen och en personal!
Ska lämna henne lite längre imorgon!
Det är lite trist bara m utevistelsen, I sitter bara i sin vagn när alla andra knatar omkring eller cyklar!
Hoppas få en rulle snart!
Vi har fått lite snö idag m
rafiiki - nä, det där är inte hållbart, hon måste få vara delaktig i uteleken och det snart! Förstå hur trist det måste vara för henne
Men hur var det, ni hade rulle på gång eller?
Vår *lägg in valfri svordom* bil är på service. Det skulle kostat 4800, men nu är räkningen uppe på 13000 efter att de hittat två fel på den. Surt!!
Annars är det bra, E. har gått upp fint i vikt (310 gram på 9 dagar) och han är pigg o glad (som vanligt). Han var på lekland idag o provade bollhavet, mycket populärt! Men han blev bra trött av alla intryck. Han sover nog gott inatt! Nytt projekt för honom är annars ålningen. Det går bara bakåt just nu, men fast han är frustrerad verkar han nöjdare över det än att ligga still.
Trots att jag ringde till chefen för gatukontoret förra gången det snöade, så var det inte plogat på skolgården. Angelica tog sig iinte fram.
Jag ringde igen och han sa igen att A kunde gå ur sin rullstol ock köra den framför sig. Jag blir
AAAAAhhhhhhhhhaaaaaa!!!!!!!! Självklart älskar jag att vara häxa
Johlinn: De var tvungna att ta lite mått på I för att sedan kunna beställa en rulle! Men snart så...
Idag har vi fått ganska mkt snö och d var inte plogat någonstans, då blir man förb.....
Tänkte på att I skulle aldrig kunna köra själv i detta väder, förstår dig precis catmat. Stackars A
Hej allihop. Tänkte höra om det är några som är intresserade av en stockholms träff någon gång i april?
oskis - Ja, vi vill gärna! Kvällar, helger eller röda dagar, för då är det jobb på heltid som gäller för mig mellan typ 8-17 vardagar!