• johlinn

ryggmärgsbråck/mmc del 4

För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
    Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!

• Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4
  • johlinn

Tja, jag vägrar betala 20 spänn per månad för plus, så jag har inte sidan skyddad. Men vi kanske kan dela med oss av mailadresser el facebook-konton för de som har så småningom innan vi bestämmer plats, o börja med o bestämma datum i tråden?

• Oskis
    Svar på #261
    Johlinn:Tycker oxå att det är lite dyrt att bet. 20 kr i månaden men om det är fler som vill ses så tänkte jag att kanske någon har sin sida skyddad. Vi kan ju vänta och se om det är fler som nappar.
  • johlinn

O - I know! O så får man typ ingenting för det, nä, vill jag lägga upp mer bilder gör jag det på fb istället

• Dreamrose

jag vill gärna träffas. Ska vi ta med hela familjen eller bara vi mammor, eller hur gör vi. Måste vara ute i god tid då mannen jobbar och kanske måste ta ledigt. för träffas det vill jag gärna.

• Oskis
    Svar på #264
    Dreamrose:Jag tycker att det vore kul om vora barn vore med,jag har tre men tänkte nog bara ta med lillkillen(som har mmc)
  • catmat

Jag vill gärna träffas.
    Jag ställer samma fråga som dreamrose

• Rafiiki

Jag hänger på med lite framförhållning....
    Vi kan väl inboxa varandra. Blir d i Stockholm är vi hela familjen men bara jag och I kan smita ifrån de andra en stund. Jag har ju oxå 3
    Vore super kul att få ihop en träff "live"

• Oskis

Vore jättekul, april/maj någongång. Säg när det passar er bäst

Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4