ryggmärgsbråck/mmc del 4
För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!
För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!
Vi hänger gärna med på en träff om vi har möjlighet - risken är dock att vi kör vårbruk här....
Alla mina barn vill hemka gärna åka till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby igen... kanske kunde vi ha en träff där i framtiden? Det finns ju bra med övernattning och underhållning i parken för hela familjen. Åker man före eller efter högsäsong å blir det ju inte å ruskigt dyrt heller...Kanske något att ha i åtanke?!
Jag jobbar ju helger och så har vi stödfamilj men jag har några förslag!
18-19 april?
9-10 maj?
23-24 maj?
Hur ser d ut för er andra då?
Tingeling1974: Astrid L´s värld lät oxå kanon! Det är bara 35 min bort fr oss
9-10 maj kan inte jag eftersom jag fyller 30 år den 9 och min man är bortrest då =(
men 18-19 april och 23-24 maj kan vi.
Jag kan oxå 18-19 April.23-24 Maj kanske vi e borta. Eller kanske 16-17 Maj ?
Jag vill oxå träffas, kanske iallafall, jag jobbar helger och i maj så har vi 4 födelsedagar plus att vi ska försöka åka på utlandsresa då så ni bestämmer så kanske jag hänger på.
Det är väldigt mycket på våren. Om jag kan så kommer vi. För oss som bor i Värmland så är det väldigt långt till Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby.
Jag tar också med min man. Jag kör inte bil efter min sjukdom 2008.
inte nog med att Robin har öroninflammation så har han åkt på magsjuka nu =( det tar verkligen aldrig slut eländet =( Hoppas att vi andra klarar oss.
åh vimmerby det kan ju t.o.m jag komma på då. Jag kan
vilka dagar som helst där omkring. Vore superskoj att åka dit då dottern aldrig varit där.
Måste hitta nån att ta med bara.
Dreamrose: Fy vad tråkigt *håller tummarna*.
Snart ska jag på me & i party. Det är iaf två ur min mammatråd där med sina barn (vi fick både ettan och tvåan nästan samtidigt) Ska bli kul att se hur Melvin är i jämförelse. På Alvas barnkalas såg han nyfödd ut i jämförelse med dom andra. Dom andra har haft värsta tillväxtsmällarna nyligen också så melvin är nästan hälften av några av dom andra barnen nu.
Jag kan inte åka till vimmerby, har inte körkort. Jag träffas helst i stockholm