• johlinn

ryggmärgsbråck/mmc del 4

För oss med ryggmärgsbråck/mmc i omgivningen!
    Pepp- och stödtråd, men också en massa massa glädje för alla framsteg!

• Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4
  • Oskis

Hej alla jag tycker att vi bokar in 19 April i stockholm,sen kanske vi kan boka in en höst träff senare. Eller va tycker ni?Ni som vill och kan säg till så kan vi bestämma tid och plats.

• Oskis
    Svar på #302
    Tänkte att vi kunde komma överens om det tillsammans när fler har svarat, men kom gärna med förslag redan nu.
  • Karin86

hej alla, Har vvarit borta ett tag då det varit mycket kontroller med min flicka. Kommer mer i vår så än e det inte klart.

hörde om eran träff låter super kul! Men det verkar som den ska vara i sthlm å då blir det svårt tror jag för oss att ta oss upp.

Kanske kan ha en till hösten i gbg eller vad sägs?

kram på er alla!

• FrökenWonka

Jag funderade på att vi som bor längre söderut kanske kan hitta nåt ställe och ses i vår.
    Vilka är det som bor söder om ...låt säga Jönköping/Linköping eller däromkring?

• Karin86

Hade varit skoj om man tog många till vimmerby kanske tillome männen så kunde det bli en mysig träff en helg eller så.... Eller kanske nästa år.

Håller me om en träff söder till våren... Kanske liseberg eller någon annanstanns däromkring!

Bianca har precis haft feber och vi har alla varit sjuka här hemma :S... men nu verkar det ha vänt så jag hoppas vi kan gå på Hennes kusins kalas imån :D....Plus att hon kan ha barnvakt så mamma och pappa kan gå ut på lördag :D...

kram på er alla!

• catmat

Karin86: Kul att ni föräldrar ska gå ut. Det är viktigt att ni tar hand om varandra. Vardagen är tuff nog som den är

Nu börjar mötena innför åk 4. Det första blir torsdag i vecka 9. Då är det sportlov här.

vi har träffar A nevrolog och de vet inte varför hon är borta så länge efter sina anfall men det blir mer tester

Jag har fått ryggskott som går ner i höger ben. Det gör ooooooooont. Jag försöker att gå som doktorn ordinerade

• Rafiiki

Jag bor i almar län så Jönköping/ Linköping eller Vimmerby är perfekt för oss, Göteborg skulle passa oss med!
    Kan tänka mig att ses i slutet på augusti eller nåt!
    Vi har släkt i Stockholm så vi kommer åka på den träffen!
    Om någon vill ge förslag på datum eller om vi ska lugna oss!

Har varit och provat I´s ståskal och d var jätte fint! Hon kommer få något som heter Swivel-Walker till d, någon som provat?
    Man går ungefär som en pingvin...
    Ev får hon en stårulle m, hemma fortsätter vi nog med det vi har "katten"

Klyxs visan fortsätter igår och idag bajsat 1 ggr, hoppas d håller i sig!

• FrökenWonka

Rafiiki: Jag bor i Växjö och Morrisey bor i Malmö. Kan inte svara för M
    men Vimmerby passar oss bra också.

• Rafiiki

Usch!!! Har lite ångest
    Ska börja jobba i natt..... Hur hinner man allt sen???
    Tycker vi har fullt upp nu...

Svar på tråden ryggmärgsbråck/mmc del 4