• m o e

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Här fortsätter vi prata om våra magar och efterlängtade sommarbarn. Välkomna gamla som nya! Vi väntar smått till sommaren 2009 och bor i Västerås med omnejd.

BF-lista
    BF 10/4 - lillnickan
    BF 17/4 - sussu80 - Sanna, centrum (1:a barnet)
    BF 29/4 - Angeni - Jenny, Hallstahammar
    BF 15/5 - Nanoozi - Nanna, Nordanby
    BF 19/5 - Aktalia
    BF 24/5 - TOTTEoELLE - Elinor, Malmaberg
    BF 28/5 - moe - Elin, Tidö Lindö (andra barnet)
    BF 29/5 - jeka78 - Jessica, Guldkullen Bjurhovda (2:a barnet)
    BF 30/5 - Skugga - Linda centrum
    BF 6/6 - Eldene - Centrum (Bebis nr. 1)
    BF 11/6 - vittorn - Carolin, Skiljebo
    BF 20/6 - sockervit - Eva, Berghamra
    BF 21/6 - västerås bebis - Helene, Norra Gryta
    BF 26/6 - lottak79 - Lotta, Johanneshöjden
    BF 28/6 - Pian80 - Agneta, Önsta Gryta
    BF 1/7 - Artica - Anna, Gideonsberg
    BF 1/7 - Ronzki (2:a barnet)
    BF 2/7 - Sajsis - Cajsa, Skälby
    BF 5/7 - DariaM - Maria, mitt i stan (1:a barnet)
    BF 5/7 - annalainen - Anna, Tidö Lindö
    BF 8/7 - Lottilej - Lotta, Bäckby (2:a barnet)
    BF 8/7 - Labolina No7 - en bit utanför stan (2:ra barnet)
    BF 16/7 - Heiress - Vetterslund, 2:a barnet
    BF 20/7 - Erika89 - Erika, Hallstahammar

Vill du lägg till dig på listan, så kopiera den senaste (leta efter senaste version i tråden) och lägg till din egen info där.

Här är vår förra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m37837914.html

Äntligen väntar vi syskon! Bf 28/5 2009
  • Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!
  • Sajsis

Jeka78: Ja det var mig och min sambo du hälsade på vid mötet på försäkringskassan. Hehe, kan tro att killen blev fundersam över att jag kände till vattenskadan. Vi kom in på ämnet när jag nämde vår vattenskada, då sa han att erat biorum blivit skadat och det kände jag igen, därav kopplingen! Kul! Han fick rycka ut till oss idag igen då hela systemet skrek, pep och knorrade. Jag fick panik! Men tydligen var det fel på någon grannes system och inte vårat, phu!

Lottak: Vi var oxå på infon på FK i torsdags. Vi satt rätt bakom Jeka78, alltså på andra raden. Men jag känner inte att jag kopplar vilka ni var. Synd att vi inte hade kollat av det innan mötet.

Sussu80: Stort grattis till lilla grabben! Måste vara helt fantastiskt!!

• lottak79

Sajsis: Jag kan inte heller koppla till er. Jag som trodde vi skulle vara själva där från denna tråd. Trodde dom flesta hade bokat senare i maj eller något. Min sambo Andreas frågade en fråga varför inte dom paren som hade ansökt om den där "bonusgrejen" inte uppfyllde kraven. Och svaret på den frågan var ju att dom inte hade jobbat.

Vill önska alla er en Glad Påsk! Och hoppas ni har det bra med era magar och bebisar!

Själv åker jag och sambon till smögen och vilar upp oss.

• DariaM

Sussu80: Grattis till lillkillen! Hoppas ni mår bäst.

Jag vill oxå ha några få dagar kvar men det är SÅÅÅÅÅ lång tid kvar....det börjar bli tungt och mindre roligt nu.

• sockervit

Sanna: Ett stort GRATTIS till lillkillen!
    Vad kul att det börjar trilla in lite bebisar här!

Cissi: Ja, det verkar som att man ska vara mjölkfabrik dygnet runt i början Det låter i a f som ni har det bra! En fråga...på fikat i söndags nämnde någon att du nog gått profylaxkurs. Var gick du? Bra?

Passar även på önska alla en glad påsk!

Själv har jag idag påbörjat påskledigheten, underbart skönt!!!

• DariaM

Nu har ytterligare en av oss "levererat" =)
    Lina (Link 83) fick en liten perfekt pojke i går. De mår bra och ska bara vila och mysa nu.
    Jag säger Grattis en gång till och längtar till jag får träffa liten.

• Nanoozi

FIck ett sms av Lina, Link83 att de har fått nytillskott. De fick en son igår på dagen.
    Grattis till sötnosen!!

Jag kände verkligen på mig att något va på G och känslan stämde.

• Cecilia1982

Haha! Vad roligt Link83!!! GRATTIS!! Lina, nu är vi 2 som fått på dagen, undrar om vi ändrar statistiken?

Sussu80: GRATTIS till dig med!

Sockervit: Ja, jag gick på barnmorskepunkten och jag tyckte att det var jättebra. barnmorskepunkten.se

• lottak79

Stort Grattis Link83 !! Nu ramlar det in bäbis efter bäbis. Vad roligt !! {#lang_emotions_laughing}

• m o e

Grattis till sötnosen, Lina!! Han är underbar så klart! Man blir så längtig när man ser alla nyfödda. En kollega fick en dotter i måndags, så jag tror jag känner halva BB just nu.

Äntligen väntar vi syskon! Bf 28/5 2009
  • angeni

Grattis till pojken Lina

Själv så fick jag värkar nu på morgonen och hoppades så klart att det var något tecken på att det skulle hålla i sig, men nej då, det har gått över till att komma en gång i timmen så förvärkar är det så klart.

Aja är ju 20 dagar kvar idag så det är ju ett tag kvar. Men vill gärna att den kommer lite tidigare

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!