• m o e

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Här fortsätter vi prata om våra magar och efterlängtade sommarbarn. Välkomna gamla som nya! Vi väntar smått till sommaren 2009 och bor i Västerås med omnejd.

BF-lista
    BF 10/4 - lillnickan
    BF 17/4 - sussu80 - Sanna, centrum (1:a barnet)
    BF 29/4 - Angeni - Jenny, Hallstahammar
    BF 15/5 - Nanoozi - Nanna, Nordanby
    BF 19/5 - Aktalia
    BF 24/5 - TOTTEoELLE - Elinor, Malmaberg
    BF 28/5 - moe - Elin, Tidö Lindö (andra barnet)
    BF 29/5 - jeka78 - Jessica, Guldkullen Bjurhovda (2:a barnet)
    BF 30/5 - Skugga - Linda centrum
    BF 6/6 - Eldene - Centrum (Bebis nr. 1)
    BF 11/6 - vittorn - Carolin, Skiljebo
    BF 20/6 - sockervit - Eva, Berghamra
    BF 21/6 - västerås bebis - Helene, Norra Gryta
    BF 26/6 - lottak79 - Lotta, Johanneshöjden
    BF 28/6 - Pian80 - Agneta, Önsta Gryta
    BF 1/7 - Artica - Anna, Gideonsberg
    BF 1/7 - Ronzki (2:a barnet)
    BF 2/7 - Sajsis - Cajsa, Skälby
    BF 5/7 - DariaM - Maria, mitt i stan (1:a barnet)
    BF 5/7 - annalainen - Anna, Tidö Lindö
    BF 8/7 - Lottilej - Lotta, Bäckby (2:a barnet)
    BF 8/7 - Labolina No7 - en bit utanför stan (2:ra barnet)
    BF 16/7 - Heiress - Vetterslund, 2:a barnet
    BF 20/7 - Erika89 - Erika, Hallstahammar

Vill du lägg till dig på listan, så kopiera den senaste (leta efter senaste version i tråden) och lägg till din egen info där.

Här är vår förra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m37837914.html

Äntligen väntar vi syskon! Bf 28/5 2009
  • Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!
  • Ronzki

Hej!

Tack för idag, det var jätte kul att träffa gravidisar, kändes så himla roligt att jag äntligen kunde ha tid att vara med på nånting!

Kul att få ett ansikte till alla. Hoppas det blir en till dejt snart!

• NorthernStar

jaha, jag såg inte listan med fikagruppen.. men jag kom ändå..
    Det var trevligt att träffa er allihop.! men vi får se om jag hinner ut någon fler gång innan BF 25/4. /Emma

• angeni

hej, hoppas ni hade det trevligt på fikat idag.
    Hade kunnat följa med nu i efterhand. Då sambon ändrade sig i sista sekund att vi inte skulle på visning. Men kanske hinner bli fler gånger

• Sajsis

Tack tjejer för en mysig fika/lunch! Kul att träffa några av er! Det gör jag gärna om nån dag! Skönt att strosa runt på stan en söndag oxå!

Ha en skön dag!
    Kram!

• m o e

Jag måste också tacka för träffen igår, jättemysigt som vanligt. Albin pratade om er igår kväll, att alla hade så stora magar.

Ikväll ska vi bli intervjuade om vår ivf-graviditet för Vi Föräldrar Gravid. Det känns lite pirrigt. Jag vet inte alls vad hon kommer att fråga.

Jag hade massor av sammandragningar igår, inga onda men tillräckligt för att jag var tvngen att stanna upp och vila någon minut då och då. När vi skulle åka till simskolan stanande jag utanför huset när det kom en sd och höll om magen lite. Då kom vår granne utrusande och undrade om det var dags... hihi! Men nej, kunde jag lugna henne. Än får det allt vara några veckor kvar!

Äntligen väntar vi syskon! Bf 28/5 2009
  • jeka78

Åhhh jag blir så tokig missar alltid era trevliga fika träffar....
    Nästa gång så skall jag göra allt jag kan för att kunna följa med!
    Men men jag skall inte klaga jag och sambon har varit iväg på kryssning i helgen,
    en liten tripp innan man blir för stor och inte orkar! =)
    Men jag kände mig som en elefant när jag stod där på dans golvet he he...
    Kunde dansat hela natten men sambon va orolig att barnet skulle komma så det blev en hel del pauser =)

Sajsis: Visst va det dig jag hälsade på i torsdags hos försäkringskassan!?
    Blev totalt ställd när sambon ringde mig och fråga varför jag skrivit att han borrat hål i avloppet på familjeliv.... he he he he
    Det va ju i Januari svarade jag.... Sedan när han berätta att han varit hem till er osv så as garvade jag.... :)

• lottak79

Hejsan tjejer !

Nu har jag blivit beodrad av chefen oxå att jag inte kan jobba mera. Hon såg på mig att jag inte mådde bra och inte orkar. Och jobbet är inte en säker arbetsplats då taket ramlar in på oss. Var totalt livrädd. Så nu kommer det bli kliniskt rent här hemma, när man ska få tiden att gå {#lang_emotions_smile}

Kunde inte heller vara med på fikat denna gång. Men ni hade säkert lika trevligt ändå {#lang_emotions_smile}

jeka78: Jag var oxå på infomötet på försäkringskassan i torsdags. Vi satt längst bak, jag och sambon. Vart satt ni? Och var sajsis oxå där?

Ha dé gott....

• Pian80

Hej girls! Det var trevlig som alltid i går .

m o e: Spännande med intervju! Hojta till när den finns ute i handeln.
    Det är jobbigt med sammandragningar .

jeka78: Mysigt att göra saker tillsammans medan man orkar .

lottak79: Sönt att du slipper gå och oroa dig mer och kan vara hemma och ta det lugnt! Det blir fler fika tillfällen .

• jeka78

lottak79: Hi hi va du oxå där... Vi satt längst fram, jag och sambon!
    Världen är bra liten :)

• sockervit

Hej tjejer!

Vill också börja med att tacka för en trevlig fika!

Ni tjejer som missade och vill fika kanske kan komma med ett nytt datum för att ses? Då bara måste du kunna Jeka . Bara bra att boka in med lite framförhållning, tycker jag!

Lotta: Vad skönt att du får ta det lugnt nu!

M o e: Oj, då! Har ju också känt av sd, men efter det att jag jobbat halvdag igår o sovmorgon idag så känns det inte av igen.

Någon som hört ngt av Lina? *nyfiken*

Idag är det pluret igen... *plask plask*

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!